  • 1. Data: 2008-12-19 11:19:30
    Temat: licencja komputerowa
    Od: "rafal" <rafal.kobe(at)@op.pl>

    Jedną z firm w Polsce chce sprzedać zakupiony przez nich program + licencja
    (nieaktywowany nieużywany, oferują również ksero orginalnej faktury). Czy
    odkupując do za połowę ceny będę mógł z niego korzystać? i czy przy
    założeniu firmy gdzieś za około pół roku będę go mógł również w mojej firmie
    wykorzystywać?

    ---------------------------------------
    Rafal Kamiński

  • 2. Data: 2008-12-19 12:19:51
    Temat: Re: licencja komputerowa
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 19-12-2008 o 12:19:30 rafal <rafal.kobe <"op.pl>"> napisał(a):

    > Jedn? z firm w Polsce chce sprzedaae zakupiony przez nich program +
    > licencja
    > (nieaktywowany nieu?ywany, oferuj? równie? ksero orginalnej faktury). Czy
    > odkupuj?c do za po?owe ceny bede móg? z niego korzystaae? i czy przy
    > za?o?eniu firmy gdzie? za oko?o pó? roku bede go móg? równie? w mojej
    > firmie
    > wykorzystywaae?

    Była ostatnio dyskusja - jeśli to egzemplarz jest - czyli fizycznie
    pudełko z nośnikiem, to możesz - art. 51.3 prawa autorskiego.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2008-12-19 14:43:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    rafal wrote:
> [...]
    > odkupując do za połowę ceny będę mógł z niego korzystać? i czy przy
    > założeniu firmy gdzieś za około pół roku będę go mógł również w mojej firmie

    tak