  • 11. Data: 2005-05-09 10:12:12
    Temat: Re: legalność oprogramowania
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wklejam:

    0.

    >logiczne chyba.
    >
    >P.

    Nie bardzo. Chodzi o to że to może być dysk logiczny w postaci pliku a
    nie dysk fizyczny, co oznacza że mamy w każdej chwili dostęp do niego i
    zainstalowanych na nim programów a jednocześnie w każdej chwili możemy
    go ukryć przez zresetowanie komputera. I co ty na to ?

    1.

    a jak kontrola ma wykryć dysk logiczny jak to jest jeden plik wav ?

    2.

    >Jak czytam takie teksty, to coraz częściej się zastanawiam skąd
    >przekonanie,
    >że nikt z organów ścigania nie czytuje pl.soc.prawo.
    >
    >Podaj jeszcze pełną ścieżkę do pliku wav i swój adres domowy. I obowiązkowo
    >Cc do prokuratury rejonowej ;)
    >
    >BP,PPNMSP

    plik z rozszerzeniem wav o którym mówiłem to zwykły plik dźwiękowy,
    nawet jeśli nie będzie działać (raczej będzie szum wydawać) to i tak
    wolno posiadać takie pliki a zawartości nie da się odczytać bez hasła (i
    jeszcze trzeba wiedzieć że jakiś program odczytuje jakimś hasłem ten
    plik) więc to jest dosyć bezpieczna sprawa
    w moim przypadku (mała firma) kontrole oprogramowania i tak nie przychodzą

  • 12. Data: 2005-05-09 17:58:16
    Od: "Lepton" <l...@n...spam>

    Użytkownik "firma mm" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > usunął celem pewnego zabezpieczenia informacji dla użytkowników tej
    > metody przed osobami niepowołanymi

    i co Ci to dało jak multum serwerów archiwizuje posty? Aż dziw mnie bierze,
    że nie znasz poczciwego chociażby google:
    "http://www.google.pl/groups?hl=pl&lr=&threadm=cek0t
    d%24o8r%241%40opal.futur
    o.pl&rnum=4&prev=/groups%3Fq%3Dlegalno%25C5%259B%25C
    4%2587%2Bgroup:pl.soc.pr
    awo%26hl%3Dpl%26lr%3D%26scoring%3Dr%26selm%3Dcek0td%
    2524o8r%25241%2540opal.f
    uturo.pl%26rnum%3D4"

    Pozdrawiam,
    Lepton

  • 13. Data: 2005-05-09 19:50:38
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Lepton napisał(a) :
    > Użytkownik "firma mm" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > i co Ci to dało jak multum serwerów archiwizuje posty? Aż dziw mnie bierze,
    > że nie znasz poczciwego chociażby google:

    Chciałem coś podobnego mu odpisać, ale skoro się z tym dobrze
    czuje... :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x58E0356F
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 14. Data: 2005-05-09 19:56:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > o.pl&rnum=4&prev=/groups%3Fq%3Dlegalno%25C5%259B%25C
    4%2587%2Bgroup:pl.soc.pr
    > awo%26hl%3Dpl%26lr%3D%26scoring%3Dr%26selm%3Dcek0td%

    az dziw bierze ze nie znasz poczciwego tinyurl.pl (czy jakos tak)

    :-)

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 15. Data: 2005-05-10 15:23:16
    Temat: [OT]Re: legalność oprogramowania
    Od: "Lepton" <l...@n...spam>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d5ofa3$28a$1@inews.gazeta.pl...

    > az dziw bierze ze nie znasz poczciwego tinyurl.pl (czy jakos tak)
    >
    > :-)

    Oj, bo jak widze taki powazny adres tego Pana "firma mm", czyli
    pro-nat1.lama.net.pl finlandzkiego operatora Elisa Oyj, i jego problemy, to
    boje sie ze po takich tinyurlach nic nie bedzie czail ;-)

    Pozdrawiam,
    Lepton