  • 1. Data: 2005-08-05 09:58:28
    Temat: legalne oprogramowanie
    Od: Marek Kozlowski <k...@W...pwTO.PROSZEedu.pl>

    :-)
    Tak juz mam, ze albo uzywam wolnego oprogramowania, albo mam legalna
    wersje (tj. Windows i "Malysza", bo reszta jest wolna).

    Chcialbym uzywac programu. Program byl platny. Program powstal na
    przelomie 1996 i 1997 roku. Producent oprogramowania nie istnieje. Dane
    adresowae producenta sa nieaktualne. Program chodzil tylko na systemach
    Windows DOSowych (tj. 9x. Nie chodzil na NT, 2K, XP, ...). Program nie
    jest dostepny w jakiejkolwiek formie w sprzedazy. W sieciach P2P
    dostepne sa obrazy ISO plytki z programem.

    Pytanie: jak moge legalnie uzywac tego programu?

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2005-08-05 11:17:33
    Temat: Re: legalne oprogramowanie
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > :-)
    > Tak juz mam, ze albo uzywam wolnego oprogramowania, albo mam legalna
    > wersje (tj. Windows i "Malysza", bo reszta jest wolna).

    ???

    P.

  • 3. Data: 2005-08-05 13:07:02
    Od: Marek Kozlowski <k...@W...pwTO.PROSZEedu.pl>

    :-)

    > ???
    >
    > P.

    ???
    ???

    M.

    PS. Moglbys podkrecic jasnosc - czego nie rozumiesz?

  • 4. Data: 2005-08-05 13:30:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > PS. Moglbys podkrecic jasnosc - czego nie rozumiesz?

    wygalda tak jakbys odpowiadal na posta rozpoczynajac nowy watek

    p.

  • 5. Data: 2005-08-05 13:45:36
    Od: Marek Kozlowski <k...@W...pwTO.PROSZEedu.pl>

    Przemek R... wrote:

    > wygalda tak jakbys odpowiadal na posta rozpoczynajac nowy watek

    Wroc! Slucham..?

    Pisze post. Odpowiadasz na niego trzema znakami zapytania i literka P z
    kropka. Zgaduje, ze moj post jest dla Ciebie niezrozumialy. Czy
    slusznie? Czego nie rozumiesz? Nie rozpoczynam zadnego nowego watku -
    moze masz wadliwy czytnik...?

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2005-08-05 14:11:34
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > kropka. Zgaduje, ze moj post jest dla Ciebie niezrozumialy. Czy slusznie?
    > Czego nie rozumiesz? Nie rozpoczynam zadnego nowego watku - moze masz

    mam dobry czytnik, Ty masz wadliwe ruchy, to ID twojej wiadomosci:
    42f334f9$0$15463$f...@m...aster.pl
    sprawdz sobei na google jak to wyglada.

    P.

  • 7. Data: 2005-08-05 14:30:13
    Od: Marek Kozlowski <k...@W...pwTO.PROSZEedu.pl>

    :-)

    Przemek R... wrote:

    > mam dobry czytnik, Ty masz wadliwe ruchy, to ID twojej wiadomosci:
    > 42f334f9$0$15463$f...@m...aster.pl
    > sprawdz sobei na google jak to wyglada.

    Bardzo ladnie wyglada:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_fr
    m/thread/3cdbaddb312da0be/f03a6e1ffe5ec77b?tvc=1#f03
    a6e1ffe5ec77b

    Sources view wiadomosci pokazuja bardzo ladna zgodnosc "In-Reply-To:" z
    "Message-ID:". Znaczy w moich postach ;-) Sprawdzalem Google, dwa
    czytniki i z dwoch serwerow news. Nadmienie, ze protokol nntp jest mi
    akurat niezle znany.

    Wniosek 1: Bredzisz Dobry Czlowiecze!
    Wniosek 2: Bredzisz nie na temat Dobry Czlowiecze!
    Wniosek 3: Zapewne nigdy sie nie dowiemy co znaczy "??? P." ;-)

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 8. Data: 2005-08-05 15:03:32
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Wniosek 2: Bredzisz nie na temat Dobry Czlowiecze!
    > Wniosek 3: Zapewne nigdy sie nie dowiemy co znaczy "??? P." ;-)

    no i watek zaczyna sie od
    ":-)
    Tak juz mam, ze albo uzywam wolnego oprogramowania, albo mam legalna
    wersje (tj. Windows i "Malysza", bo reszta jest wolna)."

    co wskazuje na to ze jest to odpowiedz na inny post. Sam bredzisz

    P.

  • 9. Data: 2005-08-05 15:33:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <sirwieprz@WYTNIJ_TO_I_ZAMIEN_spam3_NA_tlen.spam3.pl

    napisał w wiadomości news:dcvvcj$n55$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Przemek R... wystukał(a):

    > Moze i ja tam sie nie znam, ale chyba pewniej ufac komus, kto uzywa innego
    > czytnika niz OE. ;)

    ale przeciez gogole tez pokazuja ze to byl nowy watek :)

    P.

  • 10. Data: 2005-08-05 16:07:55
    Od: "Krzysiek" <sirwieprz@WYTNIJ_TO_I_ZAMIEN_spam3_NA_tlen.spam3.pl>

    Przemek R... wystukał(a):

    --
    Krzysztof Lityński
    Zainteresowany przekierowaniem w domenie Krzysiek.org? Pisz na maila.