    Date: Fri, 05 Aug 2005 11:58:28 +0200
    From: Marek Kozlowski <k...@W...pwTO.PROSZEedu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: legalne oprogramowanie

    :-)
    Tak juz mam, ze albo uzywam wolnego oprogramowania, albo mam legalna
    wersje (tj. Windows i "Malysza", bo reszta jest wolna).

    Chcialbym uzywac programu. Program byl platny. Program powstal na
    przelomie 1996 i 1997 roku. Producent oprogramowania nie istnieje. Dane
    adresowae producenta sa nieaktualne. Program chodzil tylko na systemach
    Windows DOSowych (tj. 9x. Nie chodzil na NT, 2K, XP, ...). Program nie
    jest dostepny w jakiejkolwiek formie w sprzedazy. W sieciach P2P
    dostepne sa obrazy ISO plytki z programem.

    Pytanie: jak moge legalnie uzywac tego programu?

    Pozdrawiam,
    Marek