  • 11. Data: 2002-11-25 16:18:27
    Temat: Re: lapowki i policja
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > najpierw walcz ze soba i nie popelniaj wykroczen drogowych to nie bedzie
    > powodow do palcenia ani mandatow ani lapowek...

    wiem ze predkosc 100km/h przy dopuszczalnych 90 - jest straszliwym
    przestepstem, no ale coz, czasem tak sie zdarza, i to jest wykroczenie, a
    ich postepowanie to chyba juz cos wiecej czyz nie?
    to jest taki argument jak: nie zlosc sie na swojego meza - bo w ten sposob
    ktos inny kgos nie zabije - bez sensu rozumowanie

    ania

  • 12. Data: 2002-11-25 16:18:52
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > I bardzo dobrze, ale mam nadzieje ze masz dowody, bo inaczej mozesz sobie
    > narobic sporo klopotow.

    nie mam:-( moje slowa przeciwko im - trudno ryzykuje

    ania

  • 13. Data: 2002-11-25 16:42:35
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości

    > nie mam:-( moje slowa przeciwko im - trudno ryzykuje

    Pewnie nie wiesz co ryzykujesz.Przeczytaj art.234 K.K.

    Leszek

    GG 1631219

  • 14. Data: 2002-11-25 16:45:11
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Aniu, jesli masz dowody na lapowke,
    <ciah>

    Ty jednak masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem.Jakie może mieć dowody??

    Leszek

    GG 1631219

  • 15. Data: 2002-11-25 16:46:14
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Ty jednak masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem.Jakie może mieć
    dowody??

    dokladnie - nie mam: moje slowo przeciwko ich:-(
    i to nie ja proponowalam! tylko mi proponowano itd itp

    ania

  • 16. Data: 2002-11-25 17:04:40
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > dowody??
    >
    > dokladnie - nie mam: moje slowo przeciwko ich:-(

    Brak dowodów+pomówienie o usiłowanie wzięcia łapówki=fałszywe oskarżenie
    czyli art.234K.K
    Przestępstwo to ścigane jest z urzędu.To na donoszącym spoczywa udowodnienie
    własnych słów.
    W takiej Anglii np. za pomówienie idzie się z torbami.Tam człowiek odpowiada
    za słowa własnym majątkiem.A u nas Lepper pomówił co niektórych o
    łapownictwo i co..?

    Leszek

    GG 1631219

  • 17. Data: 2002-11-25 20:15:13
    Temat: Odp: lapowki i policja
    Od: "¤Kafarov" <y...@S...pl>

    Użytkownik ania <a...@e...pl_#@!%> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:artik9$gno$...@d...ceti.com.pl...
> [...]
    > to jest taki argument jak: nie zlosc sie na swojego meza - bo w ten sposob
    > ktos inny kgos nie zabije - bez sensu rozumowanie

    Zlapali Cie na radar ?

  • 18. Data: 2002-11-25 20:28:14
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > czyli art.234K.K
    > Przestępstwo to ścigane jest z urzędu.To na donoszącym spoczywa

    sluchaj EXIPERDZIE, nie gadaj glupot.
    ssj5

  • 19. Data: 2002-11-25 20:29:21
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Ty jednak masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem.Jakie może mieć
    dowody??

    poczytaj EXPIERDZIE kpk rodzial dowody. bedziesz wiedzial, moze czegos sie
    nauczysz
    ssj5

  • 20. Data: 2002-11-25 20:33:11
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>