  • 1. Data: 2007-03-13 19:55:25
    Temat: łamanie regulaminu pracy przez pracodawce
    Od: a...@o...pl

    witam wszystkich grupowiczow
    szczerze mowiac jestem tutaj pierwszy raz
    moze dlatego ze jestem mlodym pracownikiem
    z niewielkim doswiadczeniem jezeli chodzi o walke o
    swoje prawa, no ale to u nas chyba normalne w kraju
    ze ludzie nie wiedza jak walczyc o swoje
    bo po co, skoro i tak nic z tego nie bedzie...
    we mnie jeszcze sie tli iskierka nadziei dlatego postanowilem (na
    poczatek)
    tutaj napisac, w skrocie:
    pracuje w placowce panstwowej, do tego kulturalnej
    zwiazki nie walcza o prawa pracownikow bo sa skorumpowane
    a w pracy dzieja sie takie rzeczy o ktorych kazdy glodny afery
    dziennikarz
    chcialby napisac bez zastanowienia...
    no ale nie napisze.. bo z zewnatrz wszystko wyglada wspaniale...
    jest grupa mlodych ludzi ktora oczywiscie chcialaby cos z tym zrobic
    no ale co ?? w zwiazkach nie mamy szans nawet zaisniec..
    starzy pracownicy mysla tylko jak tu dotrwac do emerytury wiec na
    rewolucjach im nie zalezy... hmmm
    czy jedynym rozwiazaniem sa kolejne wyjazdy do krajow zachodnich??
    chcialbym zeby to nie bylo pytanie retoryczne...

    z gory dzieki za jakakolwiek pomoc
    pozdr