  • 11. Data: 2008-07-10 18:30:46
    Temat: Re: kupno działki... jak to się robi?
    Od: "witek67" <w...@o...pl>

    > No jakbym się rozmyślił bo akurat Janosik leciał w telewizorze, albo
    > padało to mnie ciekawi czy ten niedoszły klient wytargałby ode mnie
    > przelaną kasę

    zapytaj w banku o której są sesje, zapytaj o indywidualna obsługe i o
    mozliwość wstrzymania realizacji zlecenia przelewu na telefon, poprostu: nie
    ma podpisu, jeden telefon do banku i ktoś wstrzymuje cały przelew, a godzine
    u notariuszu zawsze mozna tak ustawić zeby zdążyć przed sesją wrócic do
    banku i zablokować całą operacje osobiście (z własnego doświadczenia wiem),
    a Ty dalej oglądaj Janosika :)

    pozdrawiam