  • 1. Data: 2008-07-09 19:08:29
    Temat: denominacja z 1994 roku podsumowanie
    Od: "jurekh" <hausjurek@_NOSPAM_op.pl>

    Dziękuje wszystkim, którzy z takim zaangażowaniem dyskutowali ten problem.
    Nie sądziłem że wywoła takie emocje, ja byłem po prostu ciekawy jak jest z
    tymi zerami i tyle, myślałem że to sie jakos inaczej przelicza - że są
    jakies wskaźniki dla poszczególnych lat.
    Przecież inflacja nie była jednostajna tylko sie rozpędzała z roku na rok .
    1000000 był inny w 1994 niż w 1993 itd.
    Ale jestem zobowiązany wszystkim którzy tak dużp i z takimi emocjami
    potraktowali temat
    Pozdrawiam wszystkich
    jurek h

  • 2. Data: 2008-07-09 19:09:26
    Temat: Re: denominacja z 1994 roku podsumowanie
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "jurekh" <hausjurek@_NOSPAM_op.pl> wrote
    >że są jakies wskaźniki dla poszczególnych lat.

    są, wskaźniki inflacji, którymi należy korygować każdy rok po kolei, aż się
    dojdzie do celu.

    > Przecież inflacja nie była jednostajna tylko sie rozpędzała z roku na rok
    > .

    A potem hamowała.

    > Pozdrawiam wszystkich

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2008-07-10 12:05:28
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > "jurekh" <hausjurek@_NOSPAM_op.pl> wrote
    >
    > są, wskaźniki inflacji, którymi należy korygować każdy rok po kolei, aż się
> [...]
    no ale ksizeczek mieskaniowych to nie dotyczy ;/

    pozdrawiam
    SlawcioD