  • 1. Data: 2004-05-02 21:57:27
    Temat: zamowienia publiczne a stowarzyszenie..
    Od: "slawek" <s...@c...pl>

    Witam
    mam pytanie czy stowrzyszenie podlega pod ustawe o zamowieniach publicznych,
    tzn czy jesli chce sprzedac swoj majatek o wartosci pow. 6000 tys EURO czy
    musi zrobic przetarg, czy moze sobie sprzedac komu chce?.
    Kwaq

  • 2. Data: 2004-05-03 07:05:40
    Temat: Re: zamowienia publiczne a stowarzyszenie..
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    slawek wyskrobał(a):
> [...]
    > publicznych, tzn czy jesli chce sprzedac swoj majatek o wartosci pow.
    > 6000 tys EURO czy musi zrobic przetarg, czy moze sobie sprzedac komu

    To już zależy od charakteru stowarzyszenia. Zobacz do art. 3 ustawy prawo o
    zamówieniach publicznych ze stycznia 2004 r. i sprawdź czy stowarzyszenie,
    które masz na myśli mieści się w zakresie podmiotowym tej ustawy.

    --
    Bartek Gliniecki