  • 11. Data: 2005-02-02 20:19:51
    Temat: Re: ktos zajmuje moje miejsce parkingowe
    Od: "maria jeżowska" <m...@W...gazeta.pl>

    Być może masz akt własności (notarialny) na lokal, który wiąże się ze
    współwłasnością gruntu.
    Ale na pewno nie masz aktu własności na miejsce parkingowe o wymiarach
    przykładowo 1,5 x 2,5 m. Nikt nie sprzedaje takich działek.

    Zresztą, co tu dużo wyjaśniać, każda działka musi zostać wyodrębniona, musi
    mieć zapewnioną publiczną drogę dojazdową (lub jej służebność gdy przebiega
    przez działki mające innego właściciela).

    Tak, że nie mów mi, że jesteś właścicielem działki o powierzchni 4 m2 bo sam
    się ośmieszasz.

    Miejsce parkingowe możesz dzierżawić, najmować ale nie kupić.

  • 12. Data: 2005-02-02 20:29:36
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > gdzie zgloscic i jakie sa szanse na wyegzekwowania mojego prawa wlasnosci?
    > pozdro:)

    Duza wyklejanka naklejona na szybe od strony kierowcy .... nie niszczy
    mu mienia, ale skutecznie wkurwia w momencie proby odjechania ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2005-02-02 21:24:37
    Od: "T" <grzelka@skasuj_toki.onet.pl>

> [...]
    sam
    > się ośmieszasz.
    >
    > Miejsce parkingowe możesz dzierżawić, najmować ale nie kupić.

    A to ciekawe, chyba musze sie przejsc do notariusza albo do sadu i zapytac
    jakim cudem mam dwa miejsca parkingowe i na kazde zalozona ksiege wieczysta?
    Skoro jak twierdzisz nie moge ich kupic...

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 14. Data: 2005-02-02 21:46:03
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    R6 wrote:
> [...]
    > pod blokiem, nic nie daja zostawiane kartki z prosba o nie parkowanie na
    > moim miejscu, gdy spotkalem sasiada i powiedzialem mu, ze zajmuje moje
    > miejsce to wzruszyl ramionami, usmiechna sie i odszedl bez slowa...
    > zglosilem sprawe w administracji ale administratorka stwierdzila ze moze
    > tyle co ja czyli jak narazie nic. policja tez nie jest w stanie pomoc,
    > nie interesuja mnie metody typu mazanie olejem po szybie czy naklejanie
    > naklejek na szybe,
    > gdzie zgloscic i jakie sa szanse na wyegzekwowania mojego prawa wlasnosci?

    Możesz zdefiniować co to jest "moje miejsce parkingowe"?

  • 15. Data: 2005-02-02 22:02:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > np na jezdni namalowac numer rejestracyjny

    I co dalej? Początek mi się nawet podoba. :-)

  • 16. Data: 2005-02-03 08:48:58
    Od: Marcin Zyla <m...@m...com>

    Samotnik wrote:

    > Jest w innym poście, że ma akt własności czy coś takiego...

    > I co, gdybyś był w jego sytuacji, to chciałbyś za każdym razem stawiać i kłaść?
    > A figa, to musi się dać inaczej załatwić. :(
    Stawiać tylko wtedy, gdy sąsiad już zajmije miejsce.
    A i postawić tabliczke, że jest to miejsce prywatne, a koszt fatygi "za
    zejście na parking" i odblokowanie w przypadku bezprawnego zajęcia to
    np. 3000zł. Pachołek musi być solidny na tyle żeby sąsiad nie miał czasu
    na wyrwanie przed przyjazdem Policji.

  • 17. Data: 2005-02-03 12:58:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > I co dalej? Początek mi się nawet podoba. :-)

    powiem co ja bym zrobil,niekoniecznie zgodne z prawem. Zepchnal bym
    go(2,3 osoby sobie poradza , zaleznie od marki) na ulice postawil swoj i
    zadzwonil
    po straz miejska by ta "holownik" wezwala :)

    P.

  • 18. Data: 2005-02-03 12:59:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Duza wyklejanka naklejona na szybe od strony kierowcy .... nie niszczy
    > mu mienia, ale skutecznie wkurwia w momencie proby odjechania ;-)

    a spuszczenie powietrza z 4 opon to niszczenie mienia? :)

    P.

  • 19. Data: 2005-02-03 19:54:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Zyla" <m...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > zejście na parking" i odblokowanie w przypadku bezprawnego zajęcia to
    > np. 3000zł. Pachołek musi być solidny na tyle żeby sąsiad nie miał czasu

    Policja, jak przyjedzie, to akurat niekoniecznie musi zadziałać, tak jak
    oczekujesz. O ile zabezpieczenie swojej własności poprzez zamknięcie bramy w
    ogrodzeniu jest jak najbardziej zasadne, to już zamykanie przypadkowo
    postawionego tam samochodu i żądanie okupu za jego wydanie niekoniecznie
    musi przypaść wszystkim do gustu.

  • 20. Data: 2005-02-03 19:56:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zadzwonil
    > po straz miejska by ta "holownik" wezwala :)

    Ooo! To byś poniósł statystykę. Widzę jednego sprawcę i dwóch pomocników do
    235 kk jak na talerzu. Do tego może jakieś uszkodzenie mienia, bo blacha się
    pognie.