    From: Marcin Zyla <m...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ktos zajmuje moje miejsce parkingowe
    Date: Thu, 03 Feb 2005 09:48:58 +0100

    Samotnik wrote:

    > Jest w innym poście, że ma akt własności czy coś takiego...

    > I co, gdybyś był w jego sytuacji, to chciałbyś za każdym razem stawiać i kłaść?
    > A figa, to musi się dać inaczej załatwić. :(
    Stawiać tylko wtedy, gdy sąsiad już zajmije miejsce.
    A i postawić tabliczke, że jest to miejsce prywatne, a koszt fatygi "za
    zejście na parking" i odblokowanie w przypadku bezprawnego zajęcia to
    np. 3000zł. Pachołek musi być solidny na tyle żeby sąsiad nie miał czasu
    na wyrwanie przed przyjazdem Policji.