  • 1. Data: 2004-07-01 11:45:31
    Temat: kto to był?
    Od: RBprv <r...@W...onet.pl>

    Przed godziną zadzwoniła do mnie teściowa że przyjechał jakiś facet w
    sprawie niezapłaconego mandatu w wysokości 50zł pamiętam że dostałem
    mandat pół roku temu w krakowie (mieszkam w sąsiednim województwie) i
    niepamiętam żebym go zapłacił. Pytanie dotyczy tego co to za facet mógł
    być. Myśle że wcześniej powinni przysłać jakieś upomnienie. Pewnie jak
    przysyłają kogoś takiego będą większe koszty. Ja jestem w pracy,
    teściowa podała mu adres ale do tej pory nikt się nie zjawił.

  • 2. Data: 2004-07-01 11:50:36
    Temat: Re: kto to był?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <r...@W...onet.pl> napisal(a):
> [...]
    > przysyłają kogoś takiego będą większe koszty. Ja jestem w pracy,
    > teściowa podała mu adres ale do tej pory nikt się nie zjawił.

    Komornik skarbowy. Norma. To on właśnie jest takim wezwaniem sam w sobie. ;-)
    Ale podobno nie ściąga dużo, parę złotych dodatkowo. Jeśli nie chcesz
    mieć kosztów, to trzeba było zapłacić mandat w terminie...
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 3. Data: 2004-07-01 11:51:27
    Od: RBprv <r...@W...onet.pl>

    > Komornik skarbowy. Norma. To on właśnie jest takim wezwaniem sam w sobie. ;-)
    > Ale podobno nie ściąga dużo, parę złotych dodatkowo. Jeśli nie chcesz
    > mieć kosztów, to trzeba było zapłacić mandat w terminie...
    dzięki
    Nie uchylam się od płacenia poprostu zapomniałem. Dziwi mnie że jeszcze
    nie dotarł do mnie do pracy miał podany adres i ma do mnie 8km dojazdu.

  • 4. Data: 2004-07-01 11:56:05
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <r...@W...onet.pl> napisal(a):
    > dzięki
    > Nie uchylam się od płacenia poprostu zapomniałem. Dziwi mnie że jeszcze
    > nie dotarł do mnie do pracy miał podany adres i ma do mnie 8km dojazdu.

    On ma jeszcze dzisiaj X miejsc do objechania, może ma nie po drodze...

  • 5. Data: 2004-07-05 20:26:14
    Od: RBprv <r...@W...onet.pl>

    > On ma jeszcze dzisiaj X miejsc do objechania, może ma nie po drodze.

    Dzisiaj dopiero do mnie dojechał zapłaciłem dodatkowo 12zł.