  • 11. Data: 2010-05-22 11:51:23
    Temat: Re: kto placi za sile wyzsza ?
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 21 May 2010 18:04:19 +0200, agent73 napisał(a):

    > A może mógłby zamieszkać w pracy i pracować 16 godzin na dobę, bo
    > przecież i tak nie miał by w tym czasie nic innego do roboty???

    Tysiące ludzi mieszka w wynajętych mieszkaniach blisko pracy, a na weekendy
    wraca do rodziny. Dziwne? Ja sam spędziłem rok mieszkając w hotelu, bo
    pracowałem 1000km od domu.

    > Weź no się puknij w głowę!

    Głowy należy używać do myślenia a nie pukania.

    Henry

  • 12. Data: 2010-05-22 18:23:05
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 22 Maj, 11:49, "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> wrote:

    > A ktore ubezpieczenie wszyscy placa? IMHO nie ma takiego. Owszem, duza
    > czesc ludzi placi ubezpieczenie zdrowotne ale to nie ma zwiazku z
    > tematem.
    > --
    > Wraz z tym zdrowotnym płacą jeszcze inne składki

    I ktore te skladki sa ubezpieczeniem od wyplacania pensji na wypadek
    nieobecnosci w pracy z powodu powodzi?
    BTW moglbys nauczyc sie cytowac

  • 13. Data: 2010-05-22 19:28:48
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "badzio" <b...@g...com>

> [...]
    > Wraz z tym zdrowotnym płacą jeszcze inne składki

    I ktore te skladki sa ubezpieczeniem od wyplacania pensji na wypadek
    Na chyba. Ale nie wiem jakie dokładnie są to może jednak nie ma.

    BTW moglbys nauczyc sie cytowac
    --
    Najpierw Ty musiałbyś nauczyć się pisać