  • 1. Data: 2010-05-20 08:39:41
    Temat: zwrot kosztow w sprawie z ubezpieczalnia
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    witam

    Czy jesli wniose sprawe przeciw ubezpieczalni, to w jakiej wysokosci i czy
    wogole bede mogl domagac sie zwrotu kosztow prawnika?

    --
    Picasso

  • 2. Data: 2010-05-20 09:59:13
    Temat: Re: zwrot kosztow w sprawie z ubezpieczalnia
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 20 Maj, 10:39, "P_ablo" <o...@o...pl> wrote:
    > witam
    >
    > Czy jesli wniose sprawe przeciw ubezpieczalni, to w jakiej wysokosci i czy
    > wogole bede mogl domagac sie zwrotu kosztow prawnika?

    W 100%. Inna sprawa czy sad sie do tego przychyli.

  • 3. Data: 2010-05-21 07:16:39
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Uzytkownik "badzio" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > W 100%. Inna sprawa czy sad sie do tego przychyli.

    A jak to wyglada w praktyce?
    Jesli sadze sie o kilkanascie tys, to czy np wynagrodzenie prawnika w
    wysokosci 1000 zl jestem w stanie odzyskac w razie wygranej ?

    --
    Picasso