  • 1. Data: 2010-05-20 11:44:06
    Temat: termin 14 od dnia... jak liczyć ?
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    Witam i pytam... w umowie mam zawarty następujące zapisy dot. realizacji
    zamówienia:

    "Za datę złożenia Zamówienia na Usługę przyjmuje się datę wpłynięcia do
    xxx dokumentu Zamówienia"

    oraz

    " xxx udziela odpowiedzi na Zamówienie na Usługę w terminie 14 dni od
    dnia jego złożenia"

    Bardzo proszę o info, czy dzień w którym złożyłem zamówienie, jest już
    wliczony do tego 14-dniowego terminu, czy termin biegnie od od dnia
    następnego ? Będę wdzięczny za wskazanie odpowiedniego § (K.C. ?)

    Dzięki.

  • 2. Data: 2010-05-20 13:15:33
    Temat: Re: termin 14 od dnia... jak liczyć ?
    Od: AdamS <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 20 May 2010 13:44:06 +0200, news napisał(a):

> [...]
    > wliczony do tego 14-dniowego terminu, czy termin biegnie od od dnia
    > następnego ? Będę wdzięczny za wskazanie odpowiedniego § (K.C. ?)

    111

    --
    Pozdrawiam AdamS