    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto mi pomoze
    Date: Wed, 14 Mar 2007 08:49:30 +0100

    Patrze, patrze a tu Adas porozsypywal nastepujace haczki:
    > wzroszajacy jest twoj poziom, bo masz problemy z czytaniem.napisalem po
    > polsku ze jestem powodem, a o co sie saddze nie ma znaczenia.
    Ja zrozumialem Twoj post w ten sposob ze Twoja sprawa z TU dotyczy
    wlasnie owych utraconych zarobkow (ze np nie wiem - ktos skasowal Ci
    samochod, TU sie ociaga z OC i nie masz srodka transportu, ktory jest
    Twoim narzedziem pracy). Chaotyczny charakter wypowiedzi (spotegowany
    przez niestawianie spacji po kropkach, co utrudnia czytanie) sprawil ze
    tak Cie zrozumialem (do dzis nie rozumiem ostatniego fragmentu "Prosze o
    pomoc. Sedzia powiedzial mi ze sie da" - co sie da?).
    Aha... cytujac moja wypowiedz mogles rzucic okiem na to co cytujesz -
    moze uniknalbys orta;P
    --
    badzio