    From: Yes <y...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto ma prawo otwoerzyc moja piwnice?
    Date: Fri, 14 Sep 2007 12:19:08 +0200

    m[...] pisze:
    > wrocilem pare dni temu z urlopu. Okazalo sie ze mamy w2ymiane pionu z
    > CO. Trzeba udostepniac piwnice. Ja niestety pracuje do poznych godzin
    > popoludniowych a teraz sie nie moge zwolnic z prac. mowilem o tym z
    > szefowa ekipy. Teraz dostalem telefon ze wlasnie otawarto komisyjnie
    > moja piwnice - wynoszone sa rzeczy. Po wszystkim piwnica bedzie
    > zakmnieta na nowy kluczyk ktora mam sobie odebrac. A ja nawet nie moge
    > teraz tam pojechac bo msuze siedziec w pracy.
    > Czy zarzad wspolnotzy mieszkaniowej moze tak postepowac?
    > Jrstem naprawde wsciekly!!!

> [...]
    pomijając fakt czy mogli tak zrobić czy nie mogli... Jak chcesz być
    królem na swoim to sobie kup dom. Jak mieszkasz we wspólnocie to
    przyjmij do wiadomości że czasem trzeba się poświęcić dla dobra ogółu, a
    nie że lud będzie czekał na króla aż ten łaskawie udostępni piwnicę.
    Przecież firma wykonawcza poczeka aż król dostanie kolejny urlop. Tylko
    potem ktoś inny pójdzie na urlop itd...

    Podsumowując - zanim pomyślisz o sobie - to pomyśl o innych. Zrobili to
    najdelikatniej jak mogli, czyli grzecznie i komisyjnie.

    yes