  • 31. Data: 2005-08-18 02:23:18
    Temat: Re: ksero akt sprawy ( z sadu) dla osoby nie zwiazanej z dana sprawa
    Od: james bond <j...@o...com>

    Lookasik wrote:

    > wybacz ale z praktyka to nie masz do czynienia
    >
    > gdyby sedzia nie uwzglednil orzeczenia skladu 7 sedziw SN to w instancji
    > wyzszej ma 99% szans ,ze mu uwala orzeczenie.
    >
    > pozdrawiam
    > \?ukasz

    Tak twierdzisz?

    A o wyroku w sprawie Sokolowskiego przeciwko polskiemu rzadowi w
    Strasbourgu to slyszales?

    Czlowiek skrytykowal korupcje ZChN w Wodzislawiu, za co "sad" skazal go
    na wiezienie, a prezez SN Lech Kutas-Gardocki to zaklepal. No i okazalo
    sie ze wszystko toto farsa "sedziow" z PRLu.

    Teraz prezes Lech Kutas-Gardocki pali glupa w sprawie wlasnej farsy
    sadowniczej.

  • 32. Data: 2005-08-18 02:26:06
    Od: james bond <j...@o...com>

    Maverick31 wrote:

    > U?ytkownik "Lookasik" <l...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Znowu ktos sie sili na popularne i niesluszne stwierdzenie pt. "Teoria swoje
    > a praktyka swoje"...Pislaem juz na temat takich wypowiedzi i nie bede
    > powtarzal.

    > Zgadza sie ale czy to tak powinno byc ??

    Oczywisce ze nie. Wystarczy wprowadzic procedure gdzie sedzia tylko
    administruje technicznie sprawe, a orzekaja wylacznie lawnicy bez niego.
    Ale taka procedura (obowiazujaca w USA) pozbawia nadzoru politycznego...

  • 33. Data: 2005-08-18 02:28:46
    Od: james bond <j...@o...com>

    Czapla wrote:

    > Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 19 listopada
    > 1987 r. "Regulamin wewnętrznego urzędowania sądów powszechnych" (dz. u. z
    > dnia 18 grudnia 1987 r., nr 38 poz. 218) według którego podobno brak jest
    > podstaw do wydawania uwierzytelnionych odpisów dokumentów nie pochodzących
    > od Sądu.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Czapla

    To jest jaskrawo sprzeczne z konstytucyjnym obowiazkiem jawnosci
    dzialania sadow!

    Pewnie Lech Kutas-Gardocki szkicowal to rozporzadzenie i pomylily mu sie
    stare dobre czasy kiedy budowal PRL.

  • 34. Data: 2005-08-18 02:32:19
    Od: james bond <j...@o...com>

    verbus wrote:

    > To by była najważniejsza informacja, jeśli były poważne uchybienie,
    > wyrok zostanie uchylony. Jeśli nie zostanie uchylony, będzie kasacja,
    > nie sądzę by SN popełniał błędy proceduralne. :-)
    >
    > Pzdr.

    Tak mowisz? A o sprawie Sokolowskiego w Strasbourgu slyszales?
    Osobiscie Lech Kutas-Gardock,i prezes SN zaklepal polityczna farse
    sadowa z Wodzislawia.

    A teraz pali glupa ze nic nie wiedzial.

  • 35. Data: 2005-08-18 06:53:50
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > To jest jaskrawo sprzeczne z konstytucyjnym obowiazkiem jawnosci
    > dzialania sadow!

    Pewnie tak. Ale dokumentu mi nie wydali...

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 36. Data: 2005-08-18 09:16:44
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Oczywisce ze nie. Wystarczy wprowadzic procedure gdzie sedzia tylko
    > administruje technicznie sprawe, a orzekaja wylacznie lawnicy bez niego.
    > Ale taka procedura (obowiazujaca w USA) pozbawia nadzoru politycznego...

    tu si enie zgodze, czloiwqiek nie po to uczy sie z 10-15 lat by robic za
    woznego,
    jednak 1/4 glosow powinien miec , mozna powiekszyc liczbe lwanikow gdzies ze
    dwa razy

    P.

  • 37. Data: 2005-08-18 12:07:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > podstaw do wydawania uwierzytelnionych odpisów dokumentów nie pochodzących

    posiadasz moze jednolity tekst tgeo regulaminu? na isip sa do sciagniecia
    tylko zmiany.

    P.

  • 38. Data: 2005-08-18 13:17:31
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > posiadasz moze jednolity tekst tgeo regulaminu? na isip sa do sciagniecia
    > tylko zmiany.

    Poszło na priv.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 39. Data: 2005-08-18 13:40:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Poszło na priv.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Czapla

    dzieki

    P.

  • 40. Data: 2005-08-18 16:06:59
    Od: verbus <v...@i...pl>

    james bond napisał(a):

    > Tak mowisz? A o sprawie Sokolowskiego w Strasbourgu slyszales?
    > Osobiscie Lech Kutas-Gardock,i prezes SN zaklepal polityczna farse
    > sadowa z Wodzislawia.
    >
    > A teraz pali glupa ze nic nie wiedzial.

    Może jakieś namiary na to orzeczenie, co ?