  • 1. Data: 2005-08-15 18:29:09
    Temat: ksero akt sprawy ( z sadu) dla osoby nie zwiazanej z dana sprawa
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    czy jest mozliwosc abym (za oplata) otrzymal akta sprawy z sadu , ktora
    mnie w ogole nie dotyczy, nic z nia wspolnego nie mam?

    Jezlei tak to
    1. ile zwykle kosztuje ksero taklich akt
    2. czy jezlei proces byl utajniony rowniez je otrzymam - dokladnie
    chodzi o material dowodowy na podstawie ktorego skazano dana osobe.
    3. czy jest mozliwsoc zalatwienia tego przez internet?
    4. jezlei 4 nie to gdzie mam sie dokladnie (w sadzie) udac po cos takiego

    P.

  • 2. Data: 2005-08-15 18:35:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):
    > czy jest mozliwosc abym (za oplata) otrzymal akta sprawy z sadu , ktora
    > mnie w ogole nie dotyczy, nic z nia wspolnego nie mam?

    Teoretycznie tak.

    > Jezlei tak to
    > 1. ile zwykle kosztuje ksero taklich akt

    1 zł za stronę dla stron, i dal ciebie chyba też.

    > 2. czy jezlei proces byl utajniony rowniez je otrzymam - dokladnie
    > chodzi o material dowodowy na podstawie ktorego skazano dana osobe.

    Raczej nie.

    > 3. czy jest mozliwsoc zalatwienia tego przez internet?

    Nie.

    > 4. jezlei 4 nie to gdzie mam sie dokladnie (w sadzie) udac po cos takiego

    Do Prezesa.

    Po co zadajesz te bezcelowe pytania?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-08-15 18:40:00
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    ------albo 6 zł za uwierzytelniony odpis :D

  • 4. Data: 2005-08-15 18:44:53
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Do Prezesa.
    >

    > Po co zadajesz te bezcelowe pytania?

    dlaczego uwazasz ze bezcelowe?
    Chce sie dowiedziec na jakiej podstawie skazano ludzi w niektorych
    sprawach, np , w bielawie za roczny gwalt 12 mezczyzn.

    P.

  • 5. Data: 2005-08-15 18:50:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > dlaczego uwazasz ze bezcelowe?

    Bo do niczego nie służą.

    > Chce sie dowiedziec na jakiej podstawie skazano ludzi w niektorych
    > sprawach, np , w bielawie za roczny gwalt 12 mezczyzn.
    >
    > P.

    Zapomnij. Możesz co najwyżej poczytać sobie o tym w gazetach.

  • 6. Data: 2005-08-15 18:59:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Bo do niczego nie służą.

    sluza, w swoim czasie sie dowiesz czemu

    > Zapomnij. Możesz co najwyżej poczytać sobie o tym w gazetach.

    z gazet wynika ze sedzia naduzyla swojego stanowiska,
    zreszta tutaj jestem pewien ze tak bylo,
    W pewnym programie przez okres godzniny wypowiadaly sie obie strony
    co pozwolilo jednak ocenic co sie tam wydarzylo.

    P.

  • 7. Data: 2005-08-15 19:12:34
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    > z gazet wynika ze sedzia naduzyla swojego stanowiska,
    > zreszta tutaj jestem pewien ze tak bylo,

    ----Ach!! Więc już wiesz!! Studiowanie akt sprawy zapewne potwierdzi Twe
    słuszne przypuszczenia, które powziąłeś czytując prasę i oglądając TV :p
    masz art 156 k.p.k., rozporządzenie Min Spr z 3. 2. 2003r. więc możesz
    walczyć o Swoje akta...a nuż Ci dadzą postudiować....choć po co, skoro wiesz
    swoje
    pozdrawiam
    mk

  • 8. Data: 2005-08-15 19:21:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > ----Ach!! Więc już wiesz!!

    bo sie to logiki nie trzyma, jedyne co tam moglo sie dziac to
    sprzedawanie uslug seksualnych, wybacz kolego ale przy regularnym
    gwalcie przez 12 mezczyzn przez okres roku trudno by niczego nie
    podejrzewal konkubent pokrzywdzonej ktory mial 2 metry dalej stanowisko.

    Studiowanie akt sprawy zapewne potwierdzi Twe
    > słuszne przypuszczenia, które powziąłeś czytując prasę i oglądając TV :p

    nie zaczynaj :)

    > masz art 156 k.p.k., rozporządzenie Min Spr z 3. 2. 2003r. więc możesz
    > walczyć o Swoje akta...a nuż Ci dadzą postudiować....choć po co, skoro wiesz
    > swoje

    bo nalezy ten fakt udowodnic, dzieki za namiary rozporzadzenie

    P.

  • 9. Data: 2005-08-16 08:16:41
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > bo sie to logiki nie trzyma, jedyne co tam moglo sie dziac to

    A gdzie jest napisane, że w RP wyroki maja trzymac sie logiki??

    Pozdrawiam Maver

  • 10. Data: 2005-08-16 08:35:06
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał w wiadomości

    > A gdzie jest napisane, że w RP wyroki maja trzymac sie logiki??

    jest napisane ze wine nalezy udowodnic, a tutaj to nie mialo miejsca

    P.