  • 1. Data: 2004-12-19 04:01:03
    Temat: Re: czy coś z tego będzie ...
    Od: "Robek" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tasman" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cq4i96$l6t$1@news.ats.pl...
    > witam wszystkich, mam pytanie, kolega kupił komputer od jakiegoś
    > człowieka, który kupił go w sklepie i nie spłaca rat, facet cały czas
    > pije, czy jeśli będą go ścigać o nie spłacanie rat, mogą się do mnie
    > doczepić, jako, że ja odkupiłem to od niego ?
    > z góry dzięki, pozdrawiam !

    Przeważnie w umowach kredytu na zakup towarów i usług jest zapis, iż do
    czasu całkowitego spłacenia kredytu towar pozostaje własnością banku.
    Kupiłeś więc komputer, który jest obciążony "wadą prawną". Według prawa ten
    komputer nie jest twój....
    W praktyce jednak bank pewnie nie dowie się, że akurat tobie został ten
    komputer sprzedany....

    pzdr
    Robek

  • 3. Data: 2004-12-19 19:07:01
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    Tasman napisał(a):
> [...]
    > pije, czy jeśli będą go ścigać o nie spłacanie rat, mogą się do mnie
    > doczepić, jako, że ja odkupiłem to od niego ?

    a ten facet miał prawo sprzedać ten komputer?

    jesłi tak nie będą się czepiać, jeśli nie - mogą się czepiać

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 4. Data: 2004-12-19 20:00:48
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    Robek napisał(a):

> [...]
    > czasu całkowitego spłacenia kredytu towar pozostaje własnością banku.
    > Kupiłeś więc komputer, który jest obciążony "wadą prawną". Według prawa ten

    Gdzie się nauczyłeś dowiadywać treści umów, kto?ych nie widziałeś???
    Ja też tak chcę!

    No i jeszcze jedno - powtórz sobie przepisy k.c. o nabywaniu rzeczy od
    osób nieuprawnionych

    > W praktyce jednak bank pewnie nie dowie się, że akurat tobie został ten
    > komputer sprzedany....

    A może prokurator się dowie? :>

  • 5. Data: 2004-12-20 08:00:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>