  • 11. Data: 2004-07-30 15:09:10
    Temat: Re: kradzież w hotelu
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Pozew do sadu. Udowodnienie szkody-> numer z Policji ( identyfikacja
    > sprawy ).

    Zeby udowodnic szkode musi udowodnic ze taka rzecz fakycznie tam sie
    znalazla.
    Co z tego ze zglosi na Policje, ja moge zglosic ze mi czolg ukradli.

    P.

  • 12. Data: 2004-07-30 15:10:24
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Czy ta ulotke dostales przed wprowadzeniem sie ? Generalnie ... czy
    > hotel moze udowodnic, ze zapoznales sie z nią przed wprowadzeniem się ?

    nie wiem jak tam ale one zwykle stoja naladzie recepcyjnej przy cenniku.
    Chyba ze to jakis motelik za miastem.

    P.

  • 13. Data: 2004-07-30 15:11:16
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Odpowiada. A taka kartke to sobie moga wsadzic...
    >
    > Poczytaj KC Art od 846 do 852.

    teoretycznie.

    A jak Pan udowodni ze taka rzecz wniosł do hotelu?

    P.

  • 14. Data: 2004-07-30 15:31:40
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Przemyslaw Rokicki napisał(a):

    > Zeby udowodnic szkode musi udowodnic ze taka rzecz fakycznie tam sie
    > znalazla.
    > Co z tego ze zglosi na Policje, ja moge zglosic ze mi czolg ukradli.

    Wiesz, jak będziesz miał rachunek/umowę kupna, i świadków co potwierdzą
    że czołg ten znajdował się w pokoju (taki mały czołg Grubera...) i sąd
    da im wiarę...

    Pozdro
    Massai

  • 15. Data: 2004-07-30 16:00:54
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > teoretycznie.
    >
    > A jak Pan udowodni ze taka rzecz wniosł do hotelu?

    Teroretycznie nie udowodnisz, ze nie jestes wielbladem.

  • 16. Data: 2004-07-30 16:08:49
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    > Zeby udowodnic szkode musi udowodnic ze taka rzecz fakycznie tam sie
    > znalazla.
    > Co z tego ze zglosi na Policje, ja moge zglosic ze mi czolg ukradli.

    Policja ustala rozne rzeczy. Jesli miala miejsce opisana sytuacji ( kradziez
    klucza do pokoju, wiecej poszkodowanych )i zostala to uwzglednione przez
    Policje, to jest mozliwe udowodnienie wszystkich faktow niezbednych w celu
    uzyskania odszkodowania.

  • 17. Data: 2004-07-30 16:10:03
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    > nie ma szans na to.
    >
    > Gdy by byla to wiekszosc hoteli (tych mniejszych bez kamer itp [choc to
    > zadkosc teraz]) by upadla wlasnie przez takich zlodziejaszkow.
    > Dla niektrych to by stanowilo stale zrodlo dochodow.

    Taaaak. Nie przyszlo Ci do glowy, ze jesli hotel nie odpowiadalby za rzeczy,
    to byloby to zrodlo dochodu _dla_hotelarza_ ? Taka Czerwona Oberza.

  • 18. Data: 2004-07-31 07:49:53
    Temat: Re: Re: kradzież w hotelu
    Od: "greg" <t...@w...pl>

    tylko w jaki sposob masz zamiar to udowodnic?

  • 19. Data: 2004-07-31 09:01:48
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Taaaak. Nie przyszlo Ci do glowy, ze jesli hotel nie odpowiadalby za
    rzeczy,
    > to byloby to zrodlo dochodu _dla_hotelarza_ ? Taka Czerwona Oberza.

    Dlatego jest napisane w takich folderach ktory kazdy otrzymuje by nie
    zostawiac cennych rzeczy,
    a w razie czego w recepcji pozostawic.

    Jestem technik hotelarz wiec co nie co na ten temat wiem.

    P.

  • 20. Data: 2004-07-31 09:03:14
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Teroretycznie nie udowodnisz, ze nie jestes wielbladem.

    Ty nie masz udowoadniac ze czegosnie zrobiles tylko ze cos zrobiles, wine
    trzeba udowodnic.

    P.