  • 1. Data: 2004-07-30 10:56:41
    Temat: Jak obronić się przed zemstą pracodawcy?
    Od: "Piotr" <g...@p...onet.pl>

    Witam!
    Chciałbym prosić Szanownych Grupowiczów o garść pomysłów nt. poniższej
    sytuacji.
    Byłem wzorowym pracownikiem pewnej firmy - mogę to udokumentować pisemnymi
    pochwałami itp. Pewnego dnia nastąpiły okoliczności, w których zmuszony byłem
    złożyć wypowiedzenie - nie będę się tu rozwodził nad motywami, bo nie są
    istotne. Jako że jestem kluczowym pracownikiem - dla pracodawcy był to duży
    cios.
    Trwa okres wypowiedzenia. Po kilku próbach zaszkodzenia mi, pracodawca -
    wbrew prawu - chce mi w tym momencie (w 2 miesiące po złożeniu wypowiedzenia)
    złożyć zwolnienie dyscyplinarne, a co za tym idzie wystawić odpowiednie
    świadectwo pracy, które skutecznie utrudni mi poszukiwanie nowej pracy... W
    takim przypadku ja oczywiście natychmiast założę sprawę w Sądzie Pracy, ale
    odkręcanie tego potrwa długo i przez ten czas... no wiecie... 'papiery' mam
    brudne.
    Jak się przed tym obronić?

    Pozdrawiam
    Piotr
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-07-30 13:20:43
    Temat: Re: Jak obronić się przed zemstą pracodawcy?
    Od: "Jocker Clio 1,4" <s...@p...onet.pl>

    "Piotr" napisał :
> [...]
    > złożyć zwolnienie dyscyplinarne, a co za tym idzie wystawić odpowiednie
    > świadectwo pracy, które skutecznie utrudni mi poszukiwanie nowej pracy...

    Zgodnie z prawem

    >w takim przypadku ja oczywiście natychmiast założę sprawę w Sądzie Pracy,

    Tak jak on postapisz zgodnie z prawem

    >ale, odkręcanie tego potrwa długo i przez ten czas... no wiecie...
    'papiery' mam
    > brudne. Jak się przed tym obronić?
    Obawiam sie ze sie nie obronisz!\

    Moja sprawa ciągnie sie już rok, włąsnie odbyła sie druga sprawa - kolejny
    termin mam na 27 września i obawiam sie ze niebedzie to ostatnia sprawa,
    wiec licze lekko dwa lata. Papiery mam nadal nieładne, ale na szczescie moj
    obecny pracodawca zaufal mi i jest mam nadzieje ze mnie zadowolony, ale
    poszukiwania ppracy z 52 nie sa latwe
    Mimo wszystko powodzenia
    -