  • 11. Data: 2004-09-19 11:57:23
    Temat: Re: kradzierz - pomozecie ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "freqw" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5I23d.290908$vG5.152825@news.chello.at...

    > Jest 2 swiatkow ze rower byl o 9. tj robotnicy zeznali policji ze przy
    > przekazywaniu kluczy rower znajdowal sie w piwnicy, potwierdzi to tez
    sasiad
    > bedacy tam (tez dawal swoje klucze od innego boksu)

    W tej sytuacji masz spore szanse. Wystosuj pismo do administratora budynku i
    zażądaj wyrównania strat. To administrator pewnie zlecił firmie te prace,
    więc na zasadzie art. 429 kc. Przynajmniej moim zdaniem, bo firma budowlana
    nie jest profesjonalistą w zakresie ochrony "placu budowy". Zobaczysz, co Ci
    odpowiedzą.

    Administrator będzie miał roszczenie zwrotne w stosunku do wykonawcy. Ja bym
    to zrobił szybko. wówczas jest szansa, że administrator nie zapłaci tamtym,
    tylko wypłaci Ci odszkodowanie i sobie to potrąci z wynagrodzenia. W
    przeciwnym wypadku może być kłopot z odzyskaniem pieniędzy od wykonawcy.

  • 12. Data: 2004-09-20 11:49:27
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    Użytkownik "freqw" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jest 2 swiatkow ze rower byl

    Ty Rumunem jakims jestes??
    Wstyd mi za takich Polakow, co poprawnie po polsku pisac nie potrafia.

    Wiele jestem w stanie zrozumiec, ale to co robisz Ty przechodzi juz ludzkie
    pojecie.

    Na przyszlosc: www.pwn.pl - zajrzyj tam czasem

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 13. Data: 2004-09-20 12:39:04
    Od: "freqw" <i...@p...onet.pl>

    hahahaha lepiej odwiedz lekarza bo masz jakies straszne kompleksy...

  • 14. Data: 2004-09-20 12:40:34
    Od: "freqw" <i...@p...onet.pl>

    Wiesz ze w necie obowiazuje tez prawo ? a wiesz ze znieslawienie i obraza
    publiczna jest karalna ? nie wiedziales ? to teraz juz wiesz ....

  • 15. Data: 2004-09-20 12:41:15
    Od: "freqw" <i...@p...onet.pl>

    ???!!

  • 16. Data: 2004-09-20 13:47:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Sep 2004, freqw wrote:

    >+ ???!!

    Castrol miał pewnie na myśli że "swiatek" to pewnie mały świat...
    Jakby tak paru chętnych na Westę wyekspediować (to taka nie za
    mała planetoida :)) - pewnie byłby "światek" :)
    Czyżby cię swędziało plonkiem rzucić ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 17. Data: 2004-09-20 15:57:32
    Temat: Re: kradziez - pomozecie ?
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    > hahahaha lepiej odwiedz lekarza bo masz jakies straszne kompleksy...

    Ja po prostu pasjami lubie tępic łosiów łamiących netykietę. Wlasnie
    dolaczyles do tej mojej ulubionej kategorii.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 18. Data: 2004-09-20 16:03:26
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    > Wiesz ze w necie obowiazuje tez prawo ? a wiesz ze znieslawienie i obraza
    > publiczna jest karalna ?

    Nazwanie cie analfabetą nie jest zniesławieniem. Jest stwierdzeniem faktu.
    Dowód mam w poście
    oraz

    A teraz trollu możesz już wyjsc i kupic slownik ortograficzny. I wrócić na
    lekcję polskiego z której zapewnie uciekles i wagarujesz. Poproś też mamusie
    by wyjęła kilka książeczek z tornisterka.

    A co do obrazy publicznej. Obraża się lub znieważa określoną osobę z imienia
    i nazwiska, a nie jakiś anonimowy nick "freqw". Idz z grupy pl.soc.prawo na
    grupe pl.soc.przedszkole ze swymi dziecinnymi argumentami z piaskownicy.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 19. Data: 2004-09-21 07:34:00
    Od: "freqw" <i...@p...onet.pl>

    Nawet nie wiesz jak bardzo sie mylisz ... Choc niedlugo sie przekonasz :)

  • 20. Data: 2004-09-21 07:34:42
    Od: "freqw" <i...@p...onet.pl>

    ups :P