  • 1. Data: 2006-02-13 20:12:33
    Temat: koszty adwokackie - problem...
    Od: "Kacper" <k...@p...usunto.onet.pl>

    Witam,
    mam pewien problem z wywnioskowaniem skad Sad wzial kwote kosztow
    zastepstawa procesowego:
    sprawa o rozwod
    peln. X wniosl o zasadzenie kosztow zastepstwa procesowego w wysokosci 2100
    zl.
    Y uznal koszty do wysokosci 1000 zl.
    Y przegral
    Sad zasadzil koszty zastepstwa w wysokosci 1095 zl.A jak rozumiem 15 to
    koszty znakow sadowych, ale skad w takim razie to 80 zl ??

    pozdrawiam
    Kacper

  • 2. Data: 2006-02-13 20:45:57
    Temat: Re: koszty adwokackie - problem...
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Kacper napisał(a):
    > Sad zasadzil koszty zastepstwa w wysokosci 1095 zl.A jak rozumiem 15 to
    > koszty znakow sadowych, ale skad w takim razie to 80 zl ??

    3 x 360 zł (stawka minimalna w sprawie o rozwód - z rozporządzenia ) +
    15 zł?

    KG