  • 1. Data: 2006-02-13 19:49:26
    Temat: Afera lapowkarska w wojsku
    Od: "mittvoch" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jak juz wszyscy wiedza, trwa oblawa na osoby dajace lapowki w zamian za
    zmiane kategorii wojskowej-na taka dzieki ktorej mozna bylo uniknac sluzby.
    Przyznam sie, ze jestem jednym z wreczajacych... co powinienem teraz zrobic?
    Przyznac sie i zaczac sypac? podobno to chroni od odpowiedzialnosci, jednak
    nie jestem kapusiem i podejrzewam, ze i tak poszedlbym teraz do wojska i
    jeszcze dostawal ostro w kosc, za wczesniejsze kombinowanie. Co robic? jakie
    sa sankcje karne za ten czyn, oraz za falszywe zeznania, gdybym sie nie
    przyznal, a mieliby na mnie dowody?

  • 2. Data: 2006-02-13 21:18:22
    Temat: Re: Afera lapowkarska w wojsku
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    mittvoch [###m...@g...SKASUJ-TO.pl.###] napisał:

    A co będzie, jak zaczną sypać Ci, którzy przyjęli łapówki? Wówczas
    możesz załapać się na niemały wyrok.

  • 3. Data: 2006-02-13 21:23:22
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 13 Feb 2006 19:49:26 +0000 (UTC), mittvoch napisał(a):

    > co powinienem teraz zrobic?

    Siedź cicho. Sam postąpiłeś źle a teraz chcesz uniknąc odpowiedzialności i
    wybronić się czyimś kosztem? Jak już, to niech odpowiedzialność rozłoży się
    równo, a nie tak że jedno jest dobre a drugie złe.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-02-14 02:32:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    scream wrote:

    > Siedź cicho. Sam postąpiłeś źle a teraz chcesz uniknąc odpowiedzialności i
    > wybronić się czyimś kosztem? Jak już, to niech odpowiedzialność rozłoży się
    > równo, a nie tak że jedno jest dobre a drugie złe.

    Jasne. Po równo, tamci do uniknięcia kary się przyznają, a on pójdzie
    siedzieć.

  • 5. Data: 2006-02-14 09:38:00
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    mittvoch napisał(a):
> [...]
    > sa sankcje karne za ten czyn, oraz za falszywe zeznania, gdybym sie nie

    cos mi sie wydaje ze bedzieszmiec niedlugo odwiedziny

  • 6. Data: 2006-02-14 10:02:52
    Od: Prozac<m...@h...com>

    Za uchylanie się od służby wojskowej jest więzienie bez zawieszenia. Dodadkowo
    czas spędzony za kratkami nie liczy się do wysługi. Po wyjściu z więzienia trzeba
    będzie odsłużyć całe wojsko do ostatniego dnia. Karanych wysyłają do Orzysza
    albo Ciechanowa tam dopiero jest przerąbane.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2006-02-14 10:24:13
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@h...com> napisal(a):
> [...]
    > będzie odsłużyć całe wojsko do ostatniego dnia. Karanych wysyłają do Orzysza
    > albo Ciechanowa tam dopiero jest przerąbane.

    No jak dla mnie to czyste niewolnictwo.

    Ciekawe, jak wojsko sobie poradzi z upadkiem mojej firmy podczas
    odbywania służby zasadniczej?
    --
    Samotnik

  • 8. Data: 2006-02-14 10:35:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Samotnik wrote:

    > Ciekawe, jak wojsko sobie poradzi z upadkiem mojej firmy podczas
    > odbywania służby zasadniczej?

    Nijak.

    Przecież wiadomo, że gadanie rządu o walce z bezrobociem to pic na wodę
    - gdyby na prawdę chcieli z nim walczyć, nie braliby przedsiębiorców
    oraz osób mających pracę do woja.

  • 9. Data: 2006-02-14 13:09:44
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Prozac wrote:
> [...]
    > będzie odsłużyć całe wojsko do ostatniego dnia. Karanych wysyłają do Orzysza
    > albo Ciechanowa tam dopiero jest przerąbane.

    A czy taki czyn sie przedawnia? Tj. czy np. moga scigac kogos bo dal
    lapowke w 1950 :)?

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 10. Data: 2006-02-14 13:38:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nijak.
    >
    > Przecież wiadomo, że gadanie rządu o walce z bezrobociem to pic na wodę
    > - gdyby na prawdę chcieli z nim walczyć, nie braliby przedsiębiorców
    > oraz osób mających pracę do woja.

    ale mogli by brac tych bez pracy pobierajacych zasilek, wowczas bardzo
    predko by prace znalezli :)