  • Data: 2013-01-03 17:11:09
    Temat: koszt odesłania reklamowego towaru
    Od: "ww" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Pytałem już ale nie dostałem żadnej konkretnej odpowiedz,
    może teraz ktoś wie coś więcej:

    Czy jakieś przepisy konkretnie regulują kwestie dotyczące sposobu
    odesłania reklamowanego towaru ? Towar z wyłącznej winy sprzedawcy
    (przedsiębiorca) kompletnie pomylony, on chce żebym odesłał to
    najtańszą przesyłką. Po rozmowie z nim mam wrażenie, że po dobroci
    nawet za kopertę mi nie będzie chciał oddać. Czyli jak ja kupuje coś
    to koszty przesyłek ustala sprzedawca (a ja mogę się najwyżej nie
    zgodzić) a jak ja muszę odesłać (z jego winy) to także sprzedawca
    dyktuje jak mam to zrobić ? Dodatkowo chce żebym delikatny towar
    odesłał przesyłką listową - czyli ja mam to niewiadomo jak zabezpieczać
    i może kupować tonę folii bąbelkowej żeby jemu wyszło taniej.

    Mogę wysłać to kurierem, pojechać na pocztę taksówką albo wynająć
    kogoś żeby za mnie pojechał ? Interesują mnie podstawy prawne
    (albo brak podstaw prawnych przeciwko temu).

    Dzięki !