  • 1. Data: 2005-05-28 08:13:39
    Temat: gwarancja w supermarkecie
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    witam pytanie moze do federacji konsumentow ale tam jeszcze nie dotarłem
    mianowicie
    jak wyglada gwarancja na buty zakupione w supermarkecie
    czy jest czy jest rekojmia czy jest naprawa czy wymiana i kiedy jakie
    przepisy generalnie to reguluja

    z góry dzieki adam

  • 2. Data: 2005-05-28 08:26:11
    Temat: Re: gwarancja w supermarkecie
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    adam158 napisał(a):
> [...]
    > jak wyglada gwarancja na buty zakupione w supermarkecie
    > czy jest czy jest rekojmia czy jest naprawa czy wymiana i kiedy jakie

    gwarancja jest jeśli ktoś jej udzielił i na określonych w niej warunkach
    dla konsumentów zawsze jest ustawowa odpowiedzialność sprzedawcy za
    niezgodność towaru z umową - ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej
    www.federacja-konsumentow.org.pl

    KG