  • 11. Data: 2002-09-17 22:15:34
    Temat: Re: konto bankowe(nakaz)
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Sep 2002, RobeG wrote:

    >+ > Mam konto w banku w ktorym mam kredyt Hipoteczny i linie kredytowa.
    >+ > Musze4 miec regularne wplywy na konto
    +> > z tytulu wynagrodzenia... [...]
    **************************
    >+ Postępowanie pracodawcy mogę wytłumaczyć tylko w jeden sposób:
    >+ prawdopodobnie chodzi mu o to aby przelewy za wynagrodzenie go nie
    >+ kosztowały a tak jest jeżeli przekazanie środków odbywa się w tym samym
    >+ banku co pracodawcy (ma to sens jeżeli zatrudnia większą ilość pracowników;
    >+ np 200 x 3zł za przelew daje 600zł = średnio 1/2 pensji).
    >+
    >+ Jak uleczyć sytuację?
    >+ Załuż konto we skazanym banku i za każdym razem gdy wpłyną środki dokonuj
    >+ przelewu na swoje konto w innym banku.
    >+ W ten sposób wilk syty i owca cała

    1. Wilk nie jest syty bo bank przelewów w innego konta (swojego)
    może nie chcieć uznać za "dochód z pracy"; zrozumiałe zresztą,
    bo w ten sposób ten sam dochód mógłby być podstawą kredytów
    w *kilku* bankach !
    2. Owca nie jest cała, bo darcio zapłaci za przelewanie
    z pustego (konta które mu niepotrzebne) w próżne (konto
    wsysające raty pożyczki).

    Reszta się zgadza :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2002-09-18 05:28:53
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości
    anpol.com.pl...
> [...]

    > może nie chcieć uznać za "dochód z pracy"; zrozumiałe zresztą,
    > bo w ten sposób ten sam dochód mógłby być podstawą kredytów

    Oj Gotfryd widac, ze nie czytujesz pbb :-)
    Przeciez to juz stary numer.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 13. Data: 2002-09-18 09:17:23
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 18 Sep 2002, Karol wrote:

> [...]
    >+ > w *kilku* bankach !
    >+
    >+ Oj Gotfryd widac, ze nie czytujesz pbb :-)

    No...rzadko czytam.

    >+ Przeciez to juz stary numer.

    Tj. tak się robi i banki się nie bronią ?? -:O !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2002-09-18 10:22:19
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości
    anpol.com.pl...

    > Tj. tak się robi i banki się nie bronią ?? -:O !

    Niektore sie bronia, a niektore nie.
    Niektore mowia o wplywach na konto a inne o wplywie wynagrodzenia.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 15. Data: 2002-09-18 12:42:12
    Od: "SapeR" <s...@e...com>

    > nich
    >
    > Pracodawca nie moze cie zmusic do zalozenia konta.
    > Jesli nie masz na to ochoty musza ci wyplacac pieniadze do reki.

    Dokladnie tak jest ! do reki , albo na konto WSKAZANE PRZEZ CIEBIE !
    'Mowi' o tym jakis przepis Kodeksu Pracy !
    Jak czujesz sie na silach i nie maja na ciebie bata, zeby zwolnic cie
    dyscyplinarnie, to mozesz poszalec z nimi i nie zgodzic sie na to
    konto, ale jak podejma decyzje, ze nie beda takich 'opornych'
    zatrudniac, to podstepow wymysla bezliku, zeby cie zwolnic,
    chyba ze nie zalezy im na odprawie - to i ci wyplaca, jak wypowiedza
    ci umowe a nie rozwiaza ze skutkiem natychmiastowym.

    Pozdro

    sap

  • 16. Data: 2002-10-24 05:50:00
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    <a...@a...poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    anpol.com.pl...

    > Niektore sie bronia, a niektore nie.
    > Niektore mowia o wplywach na konto a inne o wplywie wynagrodzenia.

    Chyba trochę inaczej.
    Wpływy z tytułu wynagrodzenia są potrzebne, kiedy ubiegasz się o
    kredyt.
    Potem to juz tylko ważne, że regularnie spłacasz należne raty.
    Sam spłacam kilka kredytów w różnych bankach.
    A dostałem je na podstawie tego samego zaswiadczenia o zarobkach ;-)

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]