  • 1. Data: 2002-09-16 11:28:06
    Temat: REKLAMACJA - obuwia - jak to rozegrać
    Od: p...@p...onet.pl

    Stan faktyczny:
    Pierwsza reklamacja obuwia sportowego odrzucona - jest opinia rzeczoznawcy.

    Mam jednak kolejną opinię rzeczoznawcy potwierdzającą słusznośc mojego
    roszczenia. Co ciekawe to TEN SAM rzeczoznawca ktory wypowiadał się w temacie
    poprzedniej reklamacji, cały czas chodzi o tę samą wadę.

    1. Jak sądzicie co może z tego wyniknąć?
    2. Jakiemacie propozycje dla rozwiązania tej sprawy ?
    3. Mam nadzieję, że rzeczoznawca poniesie negatywne konsekwencje swojej
    służalczości względem sklepów - konsekwencje mam nadzieję odpowiednie ?

    Czekam na opinie: Dominik 0505 863 673

  • 2. Data: 2002-09-18 20:01:11
    Temat: Re: REKLAMACJA - obuwia - jak to rozegrać
    Od: p...@p...onet.pl

    Moi mili czyżbyście nie mieli propozycji w ww. temacie ?
    bardzo prosże o nie