  • 1. Data: 2002-09-16 10:15:59
    Temat: PILNE ZAPYTANIE O ZWOLNIENIU NA KARMIENIU PIERSIĄ
    Od: "Julita Witczak" <j...@w...pl>

  • 2. Data: 2002-09-16 10:21:54
    Od: p...@p...onet.pl

    Jedynym decydującym wyznacznikiem jest w tym wypadku sam fakt rzeczywistego
    karmienia dziecka piersią. W związku z czym jeśli pracodawca zacznie wymagać od
    Pani udokumentowania tego faktu wystarczające będzie jedynie przedłożenie
    stosownego zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego ten stan rzeczy -
    najlepiej aby było ono wydane przez lekarza prowadzącego.

    Nie musi to być czas udzielany na koncy dnia pracy.

    Dominik Spałek
    0505 863 673
    i...@h...pl
    www.forum.wirma.pl

  • 3. Data: 2002-09-16 10:30:24
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Julita Witczak" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    >Mam pytanko : jak długo
    > według
    pytania

    Zapytaj na pl.soc.dzieci - swego czasu widzialam tam post kobiety, ktora
    mówila ze kolezanki z pracy sarkaja na jej zwolnienia z powodu karmienia bo
    uwazaja ze skoro dziecko ma 2 lata i 7 miesiecy to moglaby juz przestac
    karmic piersia. Z tego mniemam ze masz jeszcze kupe czasu przed soba
    aczkolwiek takie dlugie karmienie piersia IMO to juz patologia:-)))

    HaNkA