    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: konto bankowe(nakaz)
    Date: Wed, 18 Sep 2002 00:15:34 +0200

    On Tue, 17 Sep 2002, RobeG wrote:

    >+ > Mam konto w banku w ktorym mam kredyt Hipoteczny i linie kredytowa.
    >+ > Musze4 miec regularne wplywy na konto
    +> > z tytulu wynagrodzenia... [...]
    **************************
    >+ Postępowanie pracodawcy mogę wytłumaczyć tylko w jeden sposób:
    >+ prawdopodobnie chodzi mu o to aby przelewy za wynagrodzenie go nie
    >+ kosztowały a tak jest jeżeli przekazanie środków odbywa się w tym samym
    >+ banku co pracodawcy (ma to sens jeżeli zatrudnia większą ilość pracowników;
    >+ np 200 x 3zł za przelew daje 600zł = średnio 1/2 pensji).
    >+
    >+ Jak uleczyć sytuację?
    >+ Załuż konto we skazanym banku i za każdym razem gdy wpłyną środki dokonuj
    >+ przelewu na swoje konto w innym banku.
    >+ W ten sposób wilk syty i owca cała

    1. Wilk nie jest syty bo bank przelewów w innego konta (swojego)
    może nie chcieć uznać za "dochód z pracy"; zrozumiałe zresztą,
    bo w ten sposób ten sam dochód mógłby być podstawą kredytów
    w *kilku* bankach !
    2. Owca nie jest cała, bo darcio zapłaci za przelewanie
    z pustego (konta które mu niepotrzebne) w próżne (konto
    wsysające raty pożyczki).

    Reszta się zgadza :)

    Pozdrowienia, Gotfryd