  • 1. Data: 2004-07-07 00:06:34
    Temat: Prwo - kolizja, odszkodowania?
    Od: "Tomasz Fąfara" <t...@i...pl>

    Witam wszystkich,

    Ostatnio miałem niemiłe zdarzenie poniewaz zdarzyl mi sie wypadek.
    Facet wyjezdzajac z drogi podporzadkowanej nie zauwazyl mojego
    samochodu i uderzył w tylnią czesc boku mojego auta.

    Sprawca przyznal sie do winy iz nie ustapil pierszenstwa przejazdu
    i udarzyl w moj samochod.

    Jedyna niezrozumiala dla mnie sprawa jest fakt iz zaklad ubezpieczen
    chce mi wyplacic tylko 50% odszkodowana.

    Uzasadnia to tak:
    " Ze względu na fakt, iż oba pojazdy znajdowały się w przedmiotowej kolizji,
    znajdowały się w ruchu w chwili zderzenia odszkodowanie wypłacono zgodnie
    z zasada współwiny w wysokości 50% bezspornej kwoty odszkodowania"

    I stąd moje pytanie, jak to współwinny?
    Facet przecież nie ustąpił mi pierszeństwa,
    przyznał się do winy, dlaczego ja dostaje 50% a nie 100%
    nierozumiem.

    Może byc ktoś tak łaskaw i mi to wyjaśnić?

    Pozdrawiam
    Tomasz Fąfara
    t.fafara_at_webelite.pl

  • 2. Data: 2004-07-07 09:02:49
    Temat: Re: Prwo - kolizja, odszkodowania?
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > I st?d moje pytanie, jak to współwinny?
    > Facet przecież nie ust?pił mi pierszeństwa,
    > przyznał się do winy, dlaczego ja dostaje 50% a nie 100%
    > nierozumiem.

    Typowa odpowiedz to: jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniadze.
    Napisz po prostu odwolanie, postrasz sądem, itp itd .... jak nie pomoze,
    to niestety bedziesz musial isc do sądu ...

    A ubezpieczyciel to pewnie Warta ? ;)

  • 3. Data: 2004-07-07 09:26:41
    Od: "Tomasz Fąfara" <t...@i...pl>

    nie Warta tylko Alianz :)

    Najpierw zaczekali niecały miesiąc
    (30 dni maja na wypłate odszkodowana)
    Poźniej zadzwonili i powiedzieli że materiały
    sią niekompletne a moje wyjaśnienia nie jasne i poprosili abym napisał że
    oba pozady w chwili zderzenia były w ruchu (odpisałem bo taka była też
    prawda).
    Sprwa przeciągneła się w sumie na 2 miesiące a teraz jeszcze to.

    Tomasz Fąfara