  • 1. Data: 2005-04-01 10:33:48
    Temat: komornik-prosze o pomoc
    Od: "abc" <a...@w...pl>

    Witam serdecznie,

    Sprawa jest taka place alimenty na dzieci w zeszlym roku stracilem prace
    bylem jakis czas na zasilku pozniej dorwalem prace "na czarno" za granica
    na poczatku roku splacilem bezposrednio na rece matki wszystkie zaleglosci
    oraz nadplacilem jej alimenty na 6 m-c naprzod.
    Dzis odebralem pismo od komornika wzywajace mnie do stawienia sie w celu
    wyjasnien.
    Moje pytanie jest takie
    - czy mnie cos grozi mam podpisane przez matke kwitki o zaplacie ?
    - czy ewentualnie jej cos grozi za to ze nie poinformowala komornika ?
    - czy jest mozliwosc ze matka wycofa "te alimenty" od komornika za naszym
    obopolnym porozumieniem ?

    bede wdzieczny za odpowiedz
    pozdrawiam wojtek

  • 2. Data: 2005-04-01 12:22:22
    Temat: Re: komornik-prosze o pomoc
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > - czy mnie cos grozi mam podpisane przez matke kwitki o zaplacie ?

    nie

    > - czy ewentualnie jej cos grozi za to ze nie poinformowala komornika ?

    nie

    > - czy jest mozliwosc ze matka wycofa "te alimenty" od komornika za naszym
    > obopolnym porozumieniem ?

    tak, w każdej chwili może wycofać, niezależnie od tego czy zapłaciłeś czy
    nie

    A na przyszłość, jak nie chcesz mieć kłopotów i masz kasę na płacenie do
    przodu, to wpłać ją do depozytu sądowego. Wtedy nawet jak była będzie
    złośliwa, to komornik nie będzie cię mógł nękać.

  • 3. Data: 2005-04-02 12:42:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Beniamin napisał(a):

    > A na przyszłość, jak nie chcesz mieć kłopotów i masz kasę na płacenie do
    > przodu, to wpłać ją do depozytu sądowego. Wtedy nawet jak była będzie
    > złośliwa, to komornik nie będzie cię mógł nękać.

    A jaka różnica będzie gdy pieniądze będą w depozycie sądowym czy u
    uprawionej za pokwitowaniem? Żadna.
    Depozyt to tylko dodatkowe koszty.

    --
    @ Johnson