  • 1. Data: 2005-04-01 08:38:42
    Temat: odszkodowanie
    Od: "Reader" <m...@i...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów,

    proszę o poradę w sprawie odszkodowania:

    zostałem oszukany przez pewną medyczną firmę usługową, którą
    odwiedzałem przez 20 miesięcy w celu leczenia. Średnio 2 wizyty miesięcznie
    po 3h czyli 120h w sumie. Okazało się, że firma ta nie dość, że zaszkodziła
    mojemu zdrowiu, to w dodatku nie miała uprawnień do tej działalności.

    Według jakich zasad nalicza się odszkodowanie za stracony czas ?? Czy bierze
    się średnią krajową/godzinę ??

    Zainwestowałem w to "leczenie" sporo pieniędzy, żądam teraz ich zwrotu. I tu
    pytanie: w jaki sposób naliczyć należne odsetki ?

    dzięki za wskazówki

    pozdrawiam
    Reader

  • 2. Data: 2005-04-02 00:12:16
    Temat: Re: odszkodowanie
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Reader" <m...@i...pl> naskrobał/a w

    > Według jakich zasad nalicza się odszkodowanie za stracony czas ??

    Musisz mieć kwity, że kiedy traciłeś czas, traciłeś pieniądze (np. sesje
    odbywały się w godzinach pracy, a ty miałeś zmniejszone z tego powodu
    wynagrodzenie).

    > Zainwestowałem w to "leczenie" sporo pieniędzy, żądam teraz ich
    > zwrotu. I tu pytanie: w jaki sposób naliczyć należne odsetki ?

    Ustawowe od daty wymagalności albo wniesienia pozwu do sądu.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Kto wie, co by odkryl Kolumb, gdyby na drodze nie stanela Ameryka...