  • 1. Data: 2011-01-30 18:37:42
    Temat: komornik - jak skutczenie
    Od: "kiepski" <k...@a...pl>

    mam nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym wydany przez sąd.
    Chciałbym aby jakiś komornik skutecznie podjął się egzekucji zasądzonej
    kwoty.
    Słyszałem dużo niezbyt pochlebnych opinii o komornikach tzn o ich
    nieskuteczności i lekceważeniu klientów. Chciałbym uniknąć płacenia zbędnego
    "frycowego"
    - jak najskuteczniej pchnąć temat? Komorników sie też poleca? :p

  • 2. Data: 2011-01-30 18:42:42
    Temat: Re: komornik - jak skutczenie
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    Ustal na własną rękę majątek Twojego dłużnika, adresy, ruchomości,
    nieruchomości, rachunki bankowe itp. i wpisz je w swoim wniosku do komornika,
    żeby ten nie tracił czasu na takie pierdoły.

    -----

  • 3. Data: 2011-01-30 23:40:52
    Od: "JurekW" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    > Ustal na własną rękę majątek Twojego dłużnika, adresy, ruchomości,
    > nieruchomości, rachunki bankowe itp. i wpisz je w swoim wniosku do
    > komornika,
    > żeby ten nie tracił czasu na takie pierdoły.

    Jeśli nie wskażesz majątku, z którego ma komornik wyegzekwować, to żaden
    komornik Ci nic nie będzie egzekwować.

    JW

  • 4. Data: 2011-01-31 06:18:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-31 00:40, JurekW pisze:

    > Jeśli nie wskażesz majątku, z którego ma komornik wyegzekwować, to żaden
    > komornik Ci nic nie będzie egzekwować.

    Można mu zlecić tak zwane poszukiwanie majątku.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-01-31 13:01:26
    Temat: Re: komornik - jak skutecznie
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl>

    I pytanie:
    Czy wszystkie czynności zlecone komornikowi, komornik może wyegzekwować jako
    ciężar dłużnika?
    Czy może odwrotnie, koszt niektórych z czynności i tak musiałby być
    ostatecznie pokryty przez wierzyciela?

    Nie pytam tu o zaliczki, choć to też w wielu przypadkach może być bardzo
    istotne.

    -----

  • 6. Data: 2011-01-31 13:05:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-31 14:01, ąćęłńóśźż pisze:
    > I pytanie:
    > Czy wszystkie czynności zlecone komornikowi, komornik może wyegzekwować jako
    > ciężar dłużnika?

    Co do zasady tak.

    > Czy może odwrotnie, koszt niektórych z czynności i tak musiałby być
    > ostatecznie pokryty przez wierzyciela?

    Są wyjątki - czyli np. koszty dojazdu komornika poza jego rewir (jeśli
    komornik ma jechać do dłużnika, to docelowo bezpłatnie dla wierzyciela
    zrobi to tylko komornik z rewiru dłużnika).

    > Nie pytam tu o zaliczki, choć to też w wielu przypadkach może być bardzo
    > istotne.

    Generalnie wszystko co komornik wpierw bierze od wierzyciela to tylko
    zaliczki.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2011-01-31 21:36:16
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    "JurekW" <j...@k...chip.pl> wrote in message
    > Jeśli nie wskażesz majątku, z którego ma komornik wyegzekwować, to żaden
    > komornik Ci nic nie będzie egzekwować.

    Rzeczywiście nie leży to w zakresie ekzekwowania należności? Wydawało by
    się, że jest totalnie niezbędnym elementem .... Nie znam się nie sądziłbym,
    że w zakresie pracy komornika jest namawianie do chrześcijańskiej uczciwości
    :)

  • 8. Data: 2011-01-31 23:31:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/31/2011 3:36 PM, lamia wrote:
> [...]
    > się, że jest totalnie niezbędnym elementem .... Nie znam się nie
    > sądziłbym, że w zakresie pracy komornika jest namawianie do

    komornik jest twoimi rekami. co "zagrabisz" to twoje, ale same rece, bez
    twojej glowy robic nic nie bedą. No chyba, ze ekstra zaplacisz.