  • 1. Data: 2011-01-30 17:15:55
    Temat: Faktura VAT przez e-mail
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    Witam,
    przypuszczalnie ktos wystawi mi Fakture VAT za cos czego nie zamawialem
    i przesle mi ja poczta elektroniczna.
    Jesli bym dostal taka fakture przez poczte polska badz spedycje mam
    obowiazek ja odeslac nadawcy, a Co w takim przypadku?? Czy odeslanie jej
    tak samo mailem zalatwia sprawe?

    --
    pozdr
    NEURON

  • 2. Data: 2011-01-30 17:31:24
    Temat: Re: Faktura VAT przez e-mail
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 30 Jan 2011 18:15:55 +0100, NEURON <2...@g...pl> wrote:

    >Jesli bym dostal taka fakture przez poczte polska badz spedycje mam
    >obowiazek ja odeslac nadawcy
    Z czego wynika ten obowiazek?

    WAM

  • 3. Data: 2011-01-30 17:46:28
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    W dniu 30-01-2011 18:31, WAM pisze:

    > Z czego wynika ten obowiazek?
    >
    > WAM
    to ja sie pytam :)

    --
    pozdr
    NEURON

  • 4. Data: 2011-01-30 20:19:48
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 30 Jan 2011 18:46:28 +0100, NEURON <2...@g...pl> wrote:

    >to ja sie pytam :)
    Ty napisales ze masz obowiazek. Nie pytales czy masz.

    WAM

  • 5. Data: 2011-01-30 21:13:05
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 30.01.2011 NEURON <2...@g...pl> napisał/a:
    > przypuszczalnie ktos wystawi mi Fakture VAT za cos czego nie zamawialem
    > i przesle mi ja poczta elektroniczna.
    > Jesli bym dostal taka fakture przez poczte polska badz spedycje mam
    > obowiazek ja odeslac nadawcy,
    hm.. w sensie ze jak wysle Ci 1000 faktur poczta, to bedziesz musial mi te 1000
    faktur odsylac?

    > a Co w takim przypadku?? Czy odeslanie jej
    > tak samo mailem zalatwia sprawe?
    nie - po co? jak ktos wystawil fakture to ma problem. bo vat musial/powinien
    naliczyc/odprowadzic, a platnosci to wymagac od Ciebie nie moze skoro nie ma
    zamowienia/umowy.

    I tyle.

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/

  • 6. Data: 2011-01-30 21:21:30
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    W dniu 2011-01-30 22:13, Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:
    > nie - po co? jak ktos wystawil fakture to ma problem. bo vat musial/powinien
    > naliczyc/odprowadzic, a platnosci to wymagac od Ciebie nie moze skoro nie ma
    > zamowienia/umowy.

    Dokładnie, to on będzie miał problem jak się nie rozliczy z VATu i
    ewentualnego przychodu. On ma w takim wypadku obowiązek rozliczenia się,
    Ty - przywilej. US nic Ci nie zrobi, jeśli nie zaliczysz sobie czegoś do
    kosztów, ani nie upomnisz się o zwrot VATu. Jeszcze Cię za to pochwalą.

    Tomek

  • 7. Data: 2011-01-31 12:12:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 30 Jan 2011, NEURON wrote:

> [...]
    >>
    > to ja sie pytam :)

    Nie, Ty twierdzisz. Patrz podkreślone :)
    I też jestem ciekaw z czego on ma wynikać.

    pzdr, Gotfryd