  • 1. Data: 2011-01-30 10:53:18
    Temat: Strona internetowa
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Czy mając własną stronę prywatną (pracuje jako nauczyciel w szkole) mogę
    na niej zamieszczać bez żadnych konsekwencji artykuły które piszą moi
    uczniowie. Artykły te dotyczą ich zainteresowań np. Motocross, Forumuła
    1 itd. Do artykułów dołanczam informację kto go napisał (imię i nazwisko
    i adres e-mail ucznia) czasami zdjęcie ucznia a nawet film który on
    nakręcił np. jak gra na gitarze czy cos tam prezentuje. Proszę o poradę.
    Niektórzy nauczyciele z tego co zrozumiałem powiedzieli że nie mogę
    umieszczać takich artykułów na stronie prywatnej bo uczniowie chodzą do
    szkoły ble ble...

    jeszcze jedno uczniowie zgodzili sie na zamieszczenie wszystkich wyżej
    opisanych informacji..

    Rafał

  • 2. Data: 2011-01-30 11:03:22
    Temat: Re: Strona internetowa[OT]
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 30 Jan 2011 11:53:18 +0100, Rafał napisał(a):

    > (pracuje jako nauczyciel w szkole)
    > Do artykułów dołanczam

    Rewelacja.

    AK

  • 3. Data: 2011-01-30 11:11:23
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    pisz lepiej na temat

  • 4. Data: 2011-01-30 11:34:27
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Rafał napisał
    > pisz lepiej na temat

    W pełni popieram Andrzeja. To czego Ty uczysz w tej szkole? Chyba pracy -
    techniki.
    Miałem takiego nauczyciela w podstawówce. Co kwadrans znikał w kantorku -
    "włanczał" flaszeczkę.
    Ech, żenada...

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek
    --
    http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2009/07/Seria
    -kremow-Analetto-nominowana-do-Teraz-Polska.html

  • 5. Data: 2011-01-30 11:38:28
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    chłopie pisz na temat a nie jakieś banialuki

  • 6. Data: 2011-01-30 11:44:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.01.2011 12:11, Rafał pisze:
    > pisz lepiej na temat

    Lepiej naucz się pisać po polsku.

  • 7. Data: 2011-01-30 11:56:00
    Od: pandu <p...@p...net.cn>

    W dniu 30.01.2011 12:03, Andrzej Kubiak pisze:

    > Rewelacja.
    >
    > AK

    http://www.mmwroclaw.pl/12999/2011/1/30/smiali-sie-z
    -literowki-kolegi-wiec-ich-porwali--i-pobili

  • 8. Data: 2011-01-30 12:18:55
    Temat: Re: Strona internetowa
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > jeszcze jedno uczniowie zgodzili sie na zamieszczenie wszystkich wyżej
    > opisanych informacji..

    uczniowie uczniami ale powinienes wziac raczej swistek od rodzicow ze
    wyrazaja zgode na publikacje artykułów swoich pociech, ich wizerunku i
    filmow przez nich tworzonych celem publikacji w niekomercyjnej witrynie
    mającej wspomagać ich rozwój. wtedy bedziesz ezpieczny.

    a co do bledu ortograficznego to zamiast pienic sie ze pisza nie na temat
    powiniees podziekowac za zwrocenie uwagi i ew. przeprosic za strzelonego
    babola (przede wszystkim ze wzgledu na zawod jaki wykonujesz). zdarzyc sie
    strelic byka kazdemu moze ale nalezy wtedy sie poprawic i tyle.

  • 9. Data: 2011-01-30 12:33:56
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > chłopie pisz na temat a nie jakieś banialuki
    Durniu, ty naprawdę nie dość żeś tuman, to jeszcze wstydu nie masz??
    Nie łżyj, że jesteś nauczycielem. Oni mimo wszystko aż tak głupi jak ty nie
    są.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2011-01-30 12:39:27
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 30 Jan 2011 12:56:00 +0100, pandu napisał(a):

    > http://www.mmwroclaw.pl/12999/2011/1/30/smiali-sie-z
    -literowki-kolegi-wiec-ich-porwali--i-pobili

    Ja jestem jak najdalszy od wyśmiewania się, zwyczajnie wszystko mi opada na
    myśl, że taki "dołanczający orginalne" burak (vide jego zachowanie)
    niestosujący się do reguł (spójrz na jego "formatowanie" postów) ma prawo
    uczenia czegokolwiek dzieci.

    AK