  • 1. Data: 2002-08-27 22:05:15
    Temat: komornik i umorzenie dlugu,czy do konca zycia bedzie sciagany dlug?
    Od: t...@p...onet.pl

    Czy jesli komornik nie moze sciagnąć nic wiecej ,ja nie pracuję, dlug wobec
    banku zostanie kiedys umrzony? ,
    Czy dzieci tez są opciążone długami rodziców?
    Czy po uzyskaniu pełnoletności będą zmuszone spłacać moje długi?
    Czy jeśli mam zadłużenie w kilku różnych bankach (których niestety nie umiem
    już spłacić)to komornik będzie ściągał (nieściągalne) długi do końca moich dni?

    Zrozpaczona
    Janina

  • 2. Data: 2002-08-28 10:57:42
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    Witam!
    Kilka postów wcześniej zadałem pytanie o długi rodziców i odpowiedzialność
    dzieci (temat "Długi a wspólne mieszkanie"). Na razie nikt nie odpowiedział,
    ale proszę śledzić może wkrótce się dowiemy. Moje pytanko poszło również na
    pl.praca.dyskusje, bo tu cisza, a sprawa pilna (jak większość ;-)) może tam
    ktoś będzie wiedział.
    Tytus
    "Bóg musi lubić idiotów - tylu ich stworzył."

  • 3. Data: 2002-08-28 17:57:01
    Od: "Wojciech Drewniak" <w...@i...pl>

    Witam!

    > banku zostanie kiedys umrzony? ,
    Może sie przedawnić, ale to naprawdę długo i okresy przedawnienia moga być
    przerywane przez np. ponowne wszczęcie egzekucji komorniczej /zakładając że
    komornik umorzy postepowanie egzekucyjne wobec bezskutecznej egzekucji/

    > Czy dzieci tez są opciążone długami rodziców?
    Nie, chyba że w spadku. Jak przyjmą spadek to i długi też /jest to duże
    uproszczenie, ale generalnie dziedziczy sie aktywa i pasywa/

    > Czy po uzyskaniu pełnoletności będą zmuszone spłacać moje długi?
    Odp. j/w.

    > Czy jeśli mam zadłużenie w kilku różnych bankach (których niestety nie
    umiem
    > już spłacić)to komornik będzie ściągał (nieściągalne) długi do końca moich
    dni?
    Zależy ile tych dni, ale na poważnie to do upływu przedawnienia roszczenia
    jest to możliwe