  • 1. Data: 2002-08-27 22:04:00
    Temat: Stare mapy - prawo autorskie - prawo producenckie
    Od: "r" <...@m...org>

    Witam,

    Zakupiłem od pewnej firmy skan mapy na płycie CD, jest to mapa do której
    prawa autorskie już wygasły (mapa ma około 90lat). Czy obowiązują mnie prawa
    producenckie (o ile takowe istnieją) lub autorskie? Czy jeśli zrobie kopię
    tego skanu lub udostępnie go osobie trzeciej złamie jakiekolwiek prawo tej
    firmy?

    Dziękuję za ewentualną odpowiedź i pozdrawiam