eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokomornik i umorzenie dlugu,czy do konca zycia bedzie sciagany dlug? › Re: komornik i umorzenie dlugu,czy do konca zycia bedzie sciagany dlug?
    From: "Wojciech Drewniak" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komornik i umorzenie dlugu,czy do konca zycia bedzie sciagany dlug?
    Date: Wed, 28 Aug 2002 19:57:01 +0200

    Witam!

    > banku zostanie kiedys umrzony? ,
    Może sie przedawnić, ale to naprawdę długo i okresy przedawnienia moga być
    przerywane przez np. ponowne wszczęcie egzekucji komorniczej /zakładając że
    komornik umorzy postepowanie egzekucyjne wobec bezskutecznej egzekucji/

    > Czy dzieci tez są opciążone długami rodziców?
    Nie, chyba że w spadku. Jak przyjmą spadek to i długi też /jest to duże
    uproszczenie, ale generalnie dziedziczy sie aktywa i pasywa/

    > Czy po uzyskaniu pełnoletności będą zmuszone spłacać moje długi?
    Odp. j/w.

    > Czy jeśli mam zadłużenie w kilku różnych bankach (których niestety nie
    umiem
    > już spłacić)to komornik będzie ściągał (nieściągalne) długi do końca moich
    dni?
    Zależy ile tych dni, ale na poważnie to do upływu przedawnienia roszczenia
    jest to możliwe