  • 1. Data: 2002-08-27 21:32:58
    Temat: Gdzie znajde lub jak sprawdzic - najnowsze tresci ustaw, rozporzadzen, zarzadzen...
    Od: "BartekB" <n...@...aDresu>

    Mam przed soba dwa Dzienniki Ustaw i dwa Monitory Polskie, a w nich:
    - ustawa z dnia 14 lipca 1983...
    - rozporzadzenie Ministra Nauki [..] z dnia 25 lipca 1984...
    - zarzadzenie Naczelnego Dyrektora [..] z dnia 25 lutego 1986...
    - zarzadzenie Naczelnego Dyrektora [..] z dnia 20 maja 1988...
    wszystkie dotyczace archiwow panstwowych
    Pytanie 1 moje brzmi:
    - gdzie lub jak znalezc/sprawdzic najbardziej aktualne wersje owych
    przepisow?
    Pytanie 2 jest nastepujace:
    - gdzie lub jak znalezc wszystkie przepisy dotyczace slowa kluczowego
    "archiwizacja" lub "archiwa"?
    Thx za wszelkie mozliwe sugestie.
    pzdr.
    B.

  • 2. Data: 2002-08-28 07:42:18
    Od: r...@i...pl (BOHO)

[...]

    Najlepiej w bazach programu LEX.
    Jesli nie masz dostępu to na internetowych stronach sejmu lub własnie lex'a.
    Pozdr.
    BOHO

    Zgodz sie, nic nie tracisz... >>> http://link.interia.pl/f1640

    Zgodz sie, nic nie tracisz... >>> http://link.interia.pl/f1640