  • 1. Data: 2006-05-30 16:03:22
    Temat: komornik , dlugi i etc
    Od: m...@g...com

    Mam taki "maly" problem . Prowadzilem kilka lat temu firme ... i
    popadlem w dlugi - musialem firme zamknac . Zalegam zarówno do
    ZUS jak i US i ostatnio sie dowiedzialem ze jestem w BIK ... . Mam
    mozliwosc podjecia pracy (umowa zlecenie/umowa o dzielo) i
    zapewne komornik w bardzo niedlugim czasie zajmie mi wszystko co
    zarabiam . Czy istnieje mozliwosc ustalenia który komornik mnie
    "obsluguje" albo komornicy :) ? Czy moge sie jakos dogadac sie z
    komornikiem(kami) ?

  • 2. Data: 2006-05-30 16:59:37
    Temat: Re: komornik , dlugi i etc
    Od: "Majka" <d...@v...pl>

    Komornik, sam powinien się do Ciebie odezwać. Jeżeli posiedasz
    wyroki sądowe na nich znajduje się do jakiego komornika
    należysz,jeżeli nie to zalezne jest to od dzielnicy w jakiej
    mieszkasz. Tak naprawdę to zależy od komornika czy pójdzie z Tobą
    nas układ. Ale w przypadku umowy o dzieło sytuacja jest prostrza bo
    nie jest to stały dochód tylko tymczasowy. Jak uda Ci się znaleźć
    do jakiego komornika należysz to trzeba się zobowiązać do spłaty w
    innym przypadku będzie szukał każdej innej możliwości. I najlepiej
    nie mówić o pracy. Pozdrawiam