  • 1. Data: 2004-04-07 13:48:08
    Temat: komornik
    Od: "krysztof" <e...@p...onet.pl>

    Bardzo proszę o informacje na temat uprawnienia komornika. Mam dziecko z
    panną. Nie mieszkamy razem od 2 lat, ja staram się ułożyć sobie życie i
    mieszkam teraz z przyjaciółką, niestety odległość od córki to ponad 600 km.
    Mój kontakt z nią to częste telefony i odwiedziny kilka razy w roku.
    Niestety nie moge znaleśc pracy. Ostatnio podała mnie o alimenty sprawa się
    odbyła ale nie zasądzono mi ich bo nigdzie nie pracuję. Moim zdaniem podała
    o alimenty do funduszu (choć mnie nic nie wiadomo) a dziś przyszedł do moich
    rodziców (jestem tam zameldowany) KOMORNIK z wyrokiem że niby mam płacić 350
    zł alimentów i powiedział że mam wyjaśnić to z matką dziecka a jesli tego
    nie zrobie to mogą pozabierać rodzicom np pralke, lodówke itp. Czy to
    prawda? I czy jesli podadzą adres gdzie teraz mieszkam (przyjaciółki) to
    mogą tez jej cos zabrać?

  • 2. Data: 2004-04-07 16:10:41
    Temat: Re: komornik
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krysztof wrote:

> [...]
    > zł alimentów i powiedział że mam wyjaśnić to z matką dziecka a jesli tego
    > nie zrobie to mogą pozabierać rodzicom np pralke, lodówke itp. Czy to

    Bezczelnie kłamie jak Artur G.

    Jeśli te sprzęty są własnością Twoich rodziców, a nie Twoją, to wara mu
    od tego.

  • 3. Data: 2004-04-07 16:48:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Bezczelnie kłamie jak Artur G.
    > Jeśli te sprzęty są własnością Twoich rodziców, a nie Twoją, to wara mu
    > od tego.

    Powinieneś powiedzieć: powinno mu być wara od tego.
    W praktyce - zabierze sprzęt i sprzeda za grosze bo nawet jak złożycie
    skargę na jego czynności to sąd wypowie po fakcie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 4. Data: 2004-04-07 17:16:19
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>

    > Powinieneś powiedzieć: powinno mu być wara od tego.
    > W praktyce - zabierze sprzęt i sprzeda za grosze bo nawet jak złożycie
    > skargę na jego czynności to sąd wypowie po fakcie.

    W jaki sposób?? Jeśli mieszkanie jest własnością matki, a wyrok na syna,
    to matka nie ma obowiązku komornika do tego mieszkania wpuścić.

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net