    From: "Marek-O" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: komornik
    Date: Tue, 16 Jul 2002 18:08:16 +0200

    Trzy lata temu wyprowadzilem sie z mieszkania ktore nastepnie przepisaklem
    na moja zone. W mieszkaniu tym bylo podlaczone stale lacze do internetu.
    Kabel byl TPSA a umowa na mnie. Po mojej wyprowadzce jeszcze przez kilka
    miesiecy lacze bylo aktywne a rachunki nie placone, zapomnialem o tym a zona
    nie placila. Wszelkie ponaglenia albo odbierala zona albo wracaly jako nie
    odebrane - tego nie wiem. Nadmieniam ze adres mieszkania byl adresem do
    korespondencji, natomiast moj staly adres zameldowania byl inny. Na staly
    adres wezwania nie przychodzily.
    Pare dni temu zjawil sie u mamy (moj adres zameldowania) komornik. Ja nadal
    tam jestem zameldowany lecz mieszkam pod innym adresem.
    Nie mam z zona wspolnosci majatkowej.

    Co dalej?
    Czy komornik moze wejsc do domu gdzie jestem zameldowany ale nie mieszkam?
    Czy moge w takiej sytuacji splacac zobowiazanie w ratach?
    Czy w sytuacji kiedy nie dostalem zadnego wezwania do zaplaty ani pisma od
    komornika jestem zobowiazany do zaplacenia kosztow komorniczych i sadowych?

    Bardzo prosze o pomoc i podpowiedz jak to zalatwic.
    Nie jestemoszustem, poprostu zaniedbalem troche sprawe i nie stac mnie na
    splate calosci za jednym razem

    Pozdrawiam
    Marek

    Wszelkie pytania lub sugestie prosze kierowac na priv lub na grupe.