  • Data: 2002-07-17 21:09:28
    Temat: Re: komornik
    Od: "Marek-O" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dużo. Komornik też człowiek i woli jeśli dłużnik sam wpłaca, niż chodzić
    > za nim, zajmować mu pobory, czy jakieś rzeczy (trzeba to zlicytować itd.)
    > --
    > Pozdrawiam
    > Krzysztof "Goomich" Ferenc
    > g...@S...SPAM.wp.pl UIN: 6750153 ftp://b3d:b...@2...97.45.36
    > If you don't like the news, go out and make some.

    Jak juz pisalem mieszkam poza stalym miejscem zamieszkania.
    Komornik prawdopodobnie nie wie gdzie mieszkam (choc jestem tu czasowo
    zameldowany) i nie wie tez ze pracuje.
    Jak bede do niego dzwonil (nie wiem czy to sie da tel zalatwic) to
    poinformowac go o miejscu zamieszkania i pracy ?

    Wiem ze troche mieszam ale chce to splacic w malych ratach bo na wieksze
    mnie nie stac a do tego nie chce zeby mi tu przyszedl do domu albo siadl na
    pensje u mojego pracodawcy.

    Dzieki za pomoc
    Pozdrawiam
    Marek O