  • Data: 2002-07-16 22:06:02
    Temat: Re: komornik
    Od: "Xena d. Bazyl" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek-O" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ah1gfq$sbo$1@news2.tpi.pl...

    > Czy komornik moze wejsc do domu gdzie jestem zameldowany ale nie
    mieszkam?

    A w jaki inny sposób wyobrażasz sobie prace komornika? Jesteś
    zameldowany. Popełniasz wykroczenia, jesli nie zgłosiłes odpowiednim
    organom nowego adresu zamieszkania.

    > Czy moge w takiej sytuacji splacac zobowiazanie w ratach?

    To chyba musisz dogadać się z komornikiem. Obawiam się, że nie - trzeba
    było pomyśleć o ratach wcześniej :-(

    > Czy w sytuacji kiedy nie dostalem zadnego wezwania do zaplaty ani
    pisma od
    > komornika jestem zobowiazany do zaplacenia kosztow komorniczych i
    sadowych?

    Jeśli taki adres podałeś, to jest orzeczenie sądu, które mówi, że jak
    coś jest 2x poprawnie awizowane to uznaje się za doręczone.

    --
    Pozdrówka
    Tatiana