  • Data: 2002-07-17 18:27:58
    Temat: Re: komornik
    Od: "Marek-O" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tym nie powinno być problemu. Można nawet dogadac sie z wierzycielem,
    > żeby wycofał/zawiesił sprawę u komornika. Przynajmniej odpadnie czesc
    > kosztów.

    Myslisz ze TPSA moze w tej chwili wycofac sprawe od komornika?

    Moja zaleglosc do TPSA to 620 zl + 315 zl odsetki.
    Koszty sadowe i komornicze to 580 zl.
    Razem ok. 1515 zł.

    Znajomy powiedzial mi dzisiaj ze jezeli zaczne wplacac np. po 200 zl na
    miesiac na konto komornika to ten nie bedzie mogl mnie scigac i sciagac
    calej naleznosci za jednym razem. Ile w tym prawdy?

    Prosze o rade.
    Marek O