  • 1. Data: 2002-07-23 23:22:48
    Temat: komitet wyborczy
    Od: Bremse <b...@w...pl>

    Co należy zrobić, aby powołać komitet wyborczy wystawiony przez
    mieszkańców gminy?
    W Ordynacji wyborczej nie znalazłem zapisu dotyczącego szczegółowego
    opisu utworzenia komitetu wyborczego, jest tylko artykuł mówiący, że

    Art. 97. 1. Wyborcy w celu zgłoszenia list kandydatów tworzą komitet
    wyborczy. W skład komitetu wyborczego powinno wchodzić co najmniej 5
    osób.

    ale czy należy tego dokonać u notariusza, w sądzie czy gdzieś indziej
    nie jest powiedziane - może w tym przypadku obowiązują jakieś inne
    przepisy?

    pozdrawiam
    Bremse

  • 2. Data: 2002-07-24 08:46:50
    Temat: Re: komitet wyborczy
    Od: Astec SA <b...@a...pl>

    Bremse wrote:
    > Co należy zrobić, aby powołać komitet wyborczy wystawiony przez
    > mieszkańców gminy?
    [..]
    > nie jest powiedziane - może w tym przypadku obowiązują jakieś inne
    > przepisy?

    Wystarczy się zebrać, podjąć uchwały o założeniu Komitetu Wyborczego,
    wybrać reprezentantów i zgłosić to do Komisji Wyborczej.
    Zgłoś się do Komisji Wyborczej w Twoim mieście, oni dadzą Ci komplet
    materiałów i wzorów.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0_700.htm

  • 3. Data: 2002-07-24 11:42:50
    Od: Bremse <b...@w...pl>

> [...]
    >wybrać reprezentantów i zgłosić to do Komisji Wyborczej.
    >Zgłoś się do Komisji Wyborczej w Twoim mieście, oni dadzą Ci komplet

    dzięki za odp., a już myślałem, że będę musiał szwędać się po sądach
    :)
    Bremse