  • 1. Data: 2003-08-03 17:42:55
    Temat: kolizja
    Od: "Wheelman" <w...@g...pl>

    Witam :)

    Kilka miesiecy temu mialem kolizje. Kwiecien, ostatni opad sniegu, slisko,
    na swiatlach nie wychaomowalem i udezylem w poprzedzajacy mnie samochod. On
    zadnych zniszczen (Polonez :), ja zderzak, swiatla, atrapa. Pan chcial
    dzwonic na Policje. JA na to ze P. jest nie potrzebna i ze jak ma samochods
    ubezpieczony w PZU to niedaleko jest ich filia, tam podjedziemy i napisze mu
    oswiadczenie o mojej winie. Akurat miszkam obok filii PZU wiec u nie w
    mieszkaniu napisalem mu oswiadczenie o mojej winie. przypominam ze jego
    samochod nie zostal uszkodzony. Mial zglosic do uzebpieczyciela ale chyba
    tego nie zrobil bo zadna znizka mi nei ubyla ani zadne zawiadomienie nie
    przyszlo. Sprawe zalatwilismy polobownie.
    A teraz pytanie. CO gdybysmy odjechali z miejsca zdarzenia (tak jak mowilem
    do filii PZU) i juz pod umowionym miejscem wyparlbym sie wszystkiego ?
    przecierz nie mial by notatki policyjnej z miejsca zdarzenia. JA bym
    powiedzial ze samochod uszkodzilem dzien wczesniej.

    w...@g...pl gg:4331408
    " Ave Nosferatus, Vivat Dragonys"

  • 2. Data: 2003-08-03 18:05:47
    Temat: Re: kolizja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Mniej więcej to samo, co jakbyś uciekł z miejsca kolizji nie zatrzymując
    się. Pozostałoby udowodnić na podstawie śladów i ewentualnych świadków, że
    to Twoja wina.

  • 3. Data: 2003-08-04 08:55:36
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

> [...]
    > przecierz nie mial by notatki policyjnej z miejsca zdarzenia. JA bym
    > powiedzial ze samochod uszkodzilem dzien wczesniej.

    No wtedy poszkodowany przez Ciebie kierowca powinien Ci zdrowo wtłuc, a
    póżniej wezwać policje zeby poprawili.

    Sebasto