  • 1. Data: 2003-08-03 11:22:06
    Temat: Pogryzienie przez psa
    Od: "Tom" <e...@o...pl>

    Witam,

    Chciałbym się poradzić na tej grupie w sprawie pogryzienia mnie przez psa.

    Więc pewnego dnia byłem u mechanika ze znajomym odebrać jego samochód. Gdy
    on wycofywał się ja patrzyłem aby gdzieś nie zahaczył. Nagle poczułem na
    sobie psa. Był to chyba pies kaukaski - który skoczył mi na plecy i ugryzł
    mnie między pasem a łopatką. Chwyciłem go i odrzuciłem na bok. Ale on szybko
    się ustawił i chciał mnie dalej atakować. Na szczęście pojawiła się
    właścicielka i zabrała psa. Natychmiast pojechałem do lekarza na pogotowiu
    gdzie
    przemyto mi ranę i dostałem zastrzyk przeciwko tężcowi. Pies był szczepiony
    na wściekliznę lecz mimo wszystko był zabrany do weterynarza na obserwację.
    Wiele się później wycierpiałem jeżdżąc na prywatne wizyty po zastrzyki
    przeciw bólowe. Na szczęście już jest dość dobrze ale uważam że właścicielka
    psa która nie zabezpieczyła go odpowiednio - powiedziała - "...nie wiem jak
    to jest możliwe że mi on uciekł..."
    Właścicielka psa zapłaciła mi za koszulkę która została zniszczona.
    Miała się odezwać a zadzwoniła tylko raz na samym początku. Minęły 2
    tygodnie i cisza. Co o tym
    sądzicie ? Jak powinienem się w takiej sytuacji zachować. Jakiego zadość
    uczynienia mogę się od niej domagać za
    niedopilnowanie psa, za moje cierpienia, kłopoty przez to w pracy itd.

    Wszelkie sugestie mile widzane.
    Pozdrawiam wszystkich,
    Tom

  • 2. Data: 2003-08-04 07:11:44
    Temat: Re: Pogryzienie przez psa
    Od: "kac" <k...@g...pl>

    temat ciekawy - sam się chętnie czegoś więcej dowiem o tym co należy zrobić
    w takiej sytuacji

  • 3. Data: 2003-08-04 16:02:04
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

> [...]
    >właścicielka
    > psa która nie zabezpieczyła go odpowiednio - powiedziała - "...nie wiem

    I pewnie nie wie jak pies sam sobie zdjął kaganiec...?

    Pzdr

    A.